• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

توزیع ۴۷۰۰ بسته معیشتی در شیراز

  • کد خبر : 60946
  • 17 فروردین 1402 - 14:48
توزیع ۴۷۰۰ بسته معیشتی در شیراز
همزمان با ایام مسعود ولادت امام حسن مجتبی(ع، روز اکرام و تکریم، به همت خیرین و نیک اندیشان، ۴۷۰۰ بسته رمضانیه بین نیازمندان در شهرستان شیراز توزیع شد.

فرمانده ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز پنج‌شنبه ۱۷ فروردین در آیین توزیع این بسته‌ها به خبرنگاران گفت: الحمدالله اقدامات خوب و پسندیده توسط خیران و مجموعه‌های مردمی در بحث انفاق و اطعام و افطار نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان انجام شده است.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور افزود: موسسه خیریه حجت بن الحسن عسکری (عج) شیراز بیش از ۱۶ سال متوالی در تهیه ارزاق فعالیت دارد که امروز تعداد ۴۷۰۰ بسته معیشتی به همت این خیریه مردمی تهیه و بین ایتام و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی توزیع شد.

او ادامه داد: طی روزهای گذشته و به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز توسط ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز تعداد ۵ هزار بسته رمضانیه با محوریت مساجد و پایگاه‌های مقاومت توزیع شده است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه حجت بن الحسن العسکری (عج) نیز گفت: با مشارکت خیران ۱۶ سال است که در ماه مبارک رمضان، این موسسه طرح افطار را با توزیع بسته‌های رمضانیه شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه اجرا می‌کند.

مهدی محلاتی اضافه کرد: توزیع این بسته‌های رمضانیه بین ۷۲ موسسه خیریه استان از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف توزیع ۲۴۰ هزار وعده غذایی شروع شده است و تا پایان ماه رمضان هم ادامه دارد.

محلاتی با بیان اینکه کمک‌های این موسسه به خانواده‌های نیازمند با کمک و مساعدت مستمر خیران انجام می‌شود، گفت: نیکوکاران خواهان مشارکت در طرح افطار، می‌توانند در ۳ طرح سلمان با هزینه ۱۶۰ هزار تومان برای اطعام به ۴ خانواده نیازمند، طرح امیرالمومنین با هزینه ۲۰۰ هزار تومان برای اطعام به ۶ خانواده نیازمند و همچنین طرح پیامبر اعظم با هزینه ۲۵۰ هزار تومان برای اطعام به ۸ خانواده نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60946

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.