• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس؛

بیش از ۸۱ هزار بسته معیشتی رمضانیه در فارس توزیع می‌شود

  • کد خبر : 60835
  • 15 فروردین 1402 - 22:37
بیش از ۸۱ هزار بسته معیشتی رمضانیه در فارس توزیع می‌شود
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از توزیع بیش از ۸۱ هزار بسته معیشتی رمضانیه، بین اعضای جامعه هدف در این استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل قزل‌سفلی سه‌شنبه ۱۵ فروردین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، به خبرنگاران گفت: نهضت مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه امسال نیز با همراهی نیک‌اندیشان ادامه خواهد داشت.

قزل‌سفلی ادامه داد: در مرحله‌ای از رزمایش کمک‌های مومنانه در استان فارس به مناسبت ماه مبارک رمضان و با مشارکت گروه‌های جهادی، خیرین، نواحی مقاومت برگزار و ۸۱ هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس خاطرنشان کرد: ارزش هر کدام از این بسته‌های معیشتی ۱ میلیون تومان است و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوارها از جمله برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، حبوبات، رب گوجه و … است.

قزل سفلی با بیان اینکه نکته برجسته در اجرای این طرح بزرگ و مردمی، عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: امروزه نهضت کمک مومنانه گسترش یافته و تنوع در نوع کمک‌ها بسیار فراوان است.

او گفت: در این طرح علاوه بر بسته‌های معیشتی شاهد ارائه ۱۹ خدمت دیگر مانند تامین پوشاک، تامین لوازم التحریر، نذر خون، آزاد سازی زندانیان، نذر نفس، کمک‌های درمانی و بهداشتی، تامین لوازم منزل، اهداء جهیزیه، و … خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: تمرکز این مرحله از رزمایش کمک مومنانه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به صورت محله‌محور است که ۶۰ هزار از این بسته‌های به صورت متمرکز از طرف سپاه فجر فارس تامین شده است و ما بقی به صورت غیر متمرکز و با محوریت نواحی تهیه می‌شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60835

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.