• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل زندان‌های فارس؛

کمک ۲۰ میلیاردی خیرین فارس به آزادی زندانیان/اجرای پویش هر فارسی ۴۰ تومان

  • کد خبر : 60632
  • 11 فروردین 1402 - 13:38
کمک ۲۰ میلیاردی خیرین فارس به آزادی زندانیان/اجرای پویش هر فارسی ۴۰ تومان
مدیرکل زندان‌های فارس اعلام کرد که سال گذشته نیکوکاران در این استان بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان هدیه و کمک کرده‌اند.

اسحاق ابراهیمی خاطرنشان کرد: امسال هم به ابتکار صدا و سیما و با همکاری ستاد دیه فارس و شهرداری شیراز، پویش سهم هر هم‌استانی ۴۰ هزار تومان در حال برگزاریست و طی آن هر فرد علاقه‌مندی با واریز این مبلغ به بحث آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک خواهد کرد.

ابراهیمی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه شمار قابل توجهی از هموطنان به جرم بدهکاری و جرایم غیرعمد در زندان ها نگهداری می شوند،گفت: با بررسی انجام شده، اگر هر استان فارسی ۴۰ هزار تومان کمک کند، مجموع بدهی این افراد تامین خواهد شد.

او با اشاره به اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: ان شاالله با کمک‌های هم استانی های عزیز و جمع آوری این کمک ها بتوانیم مشکلات حدود ۱۰۰۰ نفر از هم استانی های عزیز که به جرم غیرعمد و ناخواسته در زندان ها گرفتار شده اند را مرتفع که از زندان آزاد شوند.

ابراهیمی یادآور شد: هم استانی های عزیز و خیرین در سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان به ستاد مردمی استان کمک کردند که با این مبلغ، موفق شدیم تعداد ۵۲۱ نفر از هم نوعان خود که به جرم غیر عمد در زندان‌ها بودند را از زندان‌ها آزاد کنیم.

مدیرکل زندان های فارس ضمن قدردانی ویژه از شکات پرونده ها گفت: شکات پرونده ها واقعا بزرگترین خیرین ستاد دیه بودند که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از حق خود گذشت کردند و ما با پرداخت حداقلی ها توانستیم مشکل این افراد را مرتفع کنیم.

ابراهیمی اضافه کرد: شماره کارت بانک ملت ستاد دیه استان ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ می باشد و هم استانی های عزیز می توانند مبالغی که مد نظرشان می باشد را به این شماره ها واریز کنند.

وی اضافه کرد: ان شاالله با جمع‌آوری این کمک ها بتوانیم این همنوعان را از زندان‌ها آزاد کنیم و این اطمینان خاطر را به هم استانی های عزیز می دهیم که شرایط احراز کمک به این افراد اول اینکه؛ جرائم غیرعمد باشند و برای اولین بار مرتکب اشتباه شده و بدهکار باشند و دوم اینکه فردی که یک بار از تسهیلات ستاد دیه استفاده کرده باشد برای بار دوم از محل کمک‌های مردمی ستاد دیه نمی تواند استفاده کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60632

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.