• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
به همت هیات ورزش های همگانی استان فارس؛

چالش های کمیته گردشگری ورزشی فارس بررسی شد

  • کد خبر : 60585
  • 10 فروردین 1402 - 9:05
چالش های کمیته گردشگری ورزشی فارس بررسی شد
حمایت از گردشگری ورزشی فارس باعث توسعه و معرفی جاذبه های دیدنی فارس خواهد شد و حمایت مسئولین استانی باعث تسریع این روند خواهد شد .

به گزارش  سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس در روز چهارشنبه مورخ ۹ فروردین ۱۴۰۲ نشستی با حضور داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس، مهدی اشرف زاده سرپرست انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی گشور و توکلی مسئول کمیته گردشگری ورزشی استان فارس، در دفتر هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .

در این نشست آورند سرپرست دبیری هیات همگانی فارس ضمن خوش آمد گویی به جناب اشرف زاده به استان فارس و شهر زیبا و تاریخی شیراز، پاره ای از مسائل و مشکلات کمیته گردشگری استان فارس را بیان کرد.

اشرف زاده سرپرست انجمن گردشگری ورزشی کشور نیز، فارس را استانی بزرگ با جاذبه های گردشگری بی شمار نام برد و ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص راهکار های برون رفت از وضعیت موجود پیشنهاداتی جهت توسعه و پیشرفت کمیته گردشگری استان فارس بیان کردند.

وی برگزاری اردوهای گردشگری ورزشی و دوره های آموزشی را برای توانمند سازی این کمیته پیشنهاد کرد و افزود: با توجه به درخواست استان فارس جهت میزبانی رویداد بزرگ گردشگری ورزشی کشور ، فارس را در اولویت میزبانی برگزاری رویدادهای بزرگ کشوری خواهد بود.

اشرف زاده عقد تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را نیز از راهکاری سازنده و موثر برای توسعه و گسترش این کمیته برشمرد.

در ادامه توکلی رئیس کمیته گردشگری استان فارس نیز در خصوص پایان اعتبار کارت های لیدری گردشگری و نبود اعتبارات لازم را از مشکلات برگزاری دوره های آموزشی با وجود متقاضی زیاد دوره ها دانست .

داریوش آورند سرپرست دبیری هیات ورزش های همگانی استان فارس با بیان اینکه یکی از برنامه های آینده هیات همگانی فارس عقد تفاهم نامه همکاری با ادارات کل و سازمان های استان فارس می باشد ، حمایت هیات رئیسه را از کمیته گردشگری و افرادی که در قالب این کمیته با مجوز هیات همگانی به فعالیت می پردازند اعلام نمود و سال جدید را نوید بخش خبرهای خوب و پیشرفت در زمینه ی گردشگری ورزشی بیان کردند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60585

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.