• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
نماینده ولی‌فقیه در فارس؛

تلاش مدیریت شهری شیراز به تحقق مهارتورم و رشد تولید معطوف شود

  • کد خبر : 60395
  • 06 فروردین 1402 - 13:00
تلاش مدیریت شهری شیراز به تحقق مهارتورم و رشد تولید معطوف شود
نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بر لزوم تمرکز و عطف توجه مدیریت شهری شیراز برای تحقق شعار "مهار تورم و رشد تولید" که از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، تاکید کرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار نوروزی با شهردار و اعضای شورای شهر شیراز بر حرکت و تلاش در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید و سرمایه‌گذاری، تأکید و ضمن بیان اینکه شعار سال به‌خوبی مسیر حرکت را تبیین می‌کند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و از بین مسائل مختلف این مسئله اصلی را تصریح فرموده‌اند و مسئله این است که اگر مسائل اقتصادی در یک چارچوب کلی حل شود، مسائل فرهنگی و دیگر مسائل جامعه نیز حل می‌شود.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، آیت‌الله دژکام، تاکید کرد که پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و تبیین مسیر حرکت امسال بر همگان لازم است تا از این فرمایش حمایت و در مسیر تحقق آن گام برداشته شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با اشاره به مقوله سرمایه‌گذاری بر نقش شهرداری‌ در سرمایه‌گذاری و پیشرفت عمرانی شهر، خواستار همراهی همه مدیران با شهردار شیراز در این امر خطیر و پیشبرد امور عمرانی این کلان‌شهر شد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز ابراز امیدواری کرد که شاهد سالی پر خیر و برکت برای ایران اسلامی و شهروندان حرم سوم اهل بیت(ع) باشد.

شهردار شیراز نیز با اشاره به شعار امسال و همچنین بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید، اظهار کرد: باید با اقدامات زیربنایی سعی کنیم تا بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر تشویق کرد.

محمدحسن اسدی به اقدامات سال گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بودجه متمم سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۸هزار میلیارد تومان بود که این توفیق خوبی بود که در یک سال بودجه ۳۰۰ درصد رشد کند و از بودجه بیش از ۶هزار میلیارد تومان به این رقم برسد.

او با بیان اینکه در سال گذشته فاز نخست خط ۲ مترو به بهره‌برداری رسید و فاز دوم خط ۲ و خط ۳ نیز مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: سال گذشته عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی را آغاز کرده‌ایم که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن‌ها و تحول در شهر خواهیم بود.

شهردار شیراز همچنین به اختصاص ۳ درصد بودجه به محرومیت‌زدایی و ۳ درصد بودجه به مسجد و محله وری در سال جدید اشاره کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60395

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.