• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
عاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس؛

مهلت تطبیق مجوز پیش‌دبستانی‌ها در فارس تمدید شد

  • کد خبر : 60215
  • 05 فروردین 1402 - 17:34
مهلت تطبیق مجوز پیش‌دبستانی‌ها در فارس تمدید شد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش‌دبستانی‌ها در این استان، تمدید شده است.

مجید بذرافکن شنبه ۵ فروردین به خبرنگاران گفت: به دلیل آنکه در روزهای پایانی سال گذشته با مشکلات متعددی در سامانه اینترنتی مواجه شدیم و شماری از موسسان پیش‌دبستانی برای بارگذاری مستندات جا ماندند، فرآیند تطبیق مجوز تاسیس این مراکز در فارس، تمدید شده است.

بذرافکن با بیان اینکه مهلت تطبیق مجوز تاسیس پیش‌دبستانی در فارس تا ۲۲ فروردین امسال تمدید شده است، گفت: این آخرین مهلت برای بارگزاری اطلاعات مورد نیاز در این فرآیند است.

وی افزود: افرادیکه مدارک را با موفقیت در سامانه بارگذاری کرده و هنوز در انتظار بررسی و تایید هستند مطلع باشند که مدارکشان برای بررسی در کارتابل اداره گزینش قرار داده شده است و طی جلساتی با رئیس آن اداره مثرر شد که کار تسریع شود تا موسسان امکان ادامه فرآیند دریافت مجوز را داشته باشند.

معاون آموزش و پرورش فارس ادامه داد: با توجه به اینکه در سامانه بخش تیکت فعال شده است، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه مشکل در بارگذاری مستندات می‌توانید تیکت ثبت کرده و پس از چند روز پاسخ دریافت کنند.

وی افزود: اگر با ثبت تیکت هم مشکل رفع نشد، باید با کارشناس آموزش پیش دبستانی-ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه محل اقامت خود تماس بگیرند تا نسبت به رفع مشکل اقدام شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: موسسانی که اقدام به تطبیق مجوز نکنند، از سال تحصیلی جدید اجازه فعالیت نخواهند داشت و باید مانند یک متقاضی جدید برای صدور مجوز با شرایط خاص، اقدام کنند.

بذرافکن یادآور شد که نشانی @koodakfars در اپلیکیشن شاد و همچنین شماره ۰۷۱۳۲۳۰۲۶۷۵ به عنوان راه‌های ارتباطی با اداره دوره اول ابتدایی و پیش دبستانی آموزش و پرورش فارس، پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=60215

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.