• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

آغاز اردوهای جهادی نوروزی دانشجویان فارس

  • کد خبر : 59957
  • 29 اسفند 1401 - 15:19
آغاز اردوهای جهادی نوروزی دانشجویان فارس

ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس ضمن اشاره به همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن، از آغاز اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در این استان خبر داد. سعید یوسفی دوشنبه ۲۹ اسفند با اشاره به اینکه از ۲۳ اسفند اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در فارس آغاز شده است، گفت: این اردوها تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ […]

ایسنا/فارس مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس ضمن اشاره به همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن، از آغاز اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در این استان خبر داد.

سعید یوسفی دوشنبه ۲۹ اسفند با اشاره به اینکه از ۲۳ اسفند اردوی جهادی دانشجویان بسیجی در فارس آغاز شده است، گفت: این اردوها تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

یوسفی با یادآوری اینکه اردوهای یاد شده با عنوان ” عهد خدمت نوروزی” برپا شده است، گفت: از دهه فجر تا پایان امسال بیش از ۱۰۷ گروه جهادی دانشجویی از استان فارس در مناطق کم برخوردار خدمت رسانی کرده اند، این اقدامات جهادی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در نوروز سال ۱۴۰۲ بیش از  ۱۳۰۰ دانشجو از دانشگاه های استان فارس در قالب گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار هجرت می کنند، افزود: این دانشجویان در عرصه های عمرانی، فرهنگی، سلامت، بهداشت و درمان، دامپزشکی، تربیت و آموزش و… خدمترسانی خواهند کرد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: اردوهای جهادی یک روزه دانشجویان فارس در حاشیه شهر نیز در قالب طرح جمعیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شده و ادامه دارد.

یوسفی با بیان اینکه در انتخاب عرصه‌های خدمترسانی، نیاز واقعی مردم و منطقه هدف در نظر گرفته شده است ادامه داد: جلسات مختلفی در قالب قرارگاه عهد خدمت دانشجویی و قرارگاه های پشتیبانی از اردوهای جهادی نوروزی در راستای کیفیت بخشی به برنامه جهادی برگزار شد.

این مقام مسئول بر لزوم بسترسازی برای تربیت مجموعه وسیعی از مدیران جهادی تراز انقلاب اسلامی از طریق اردوهای جهادی و ایجاد نشاط انقلابی و امید آفرینی میان آحاد جامعه تاکید کرد.

یوسفی گفت: نوروز امسال با توجه به همزمانی با ایام ماه مبارک رمضان، فرصت مناسبی برای ایجاد بستر رشد و بالندگی جوانان جهادی در اردوهای جهادی فراهم شده، از این رو اقدامات لازم در راستای فعالیت های قرارگاهی در نقاط مختلف اعم مناطق محروم، کم برخوردار و آسیب دیده انجام شده است.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=59957

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.