• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

کشف ۱۳۵ کیلوگرم تریاک در فارس

  • کد خبر : 57815
  • 29 بهمن 1401 - 13:45
کشف ۱۳۵ کیلوگرم تریاک در فارس
فرماندهی انتظامی فارس از کشف بالغ بر ۱۳۵ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات جداگانه آباده و داراب، خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس در این خصوص گفت: در پی اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایگاه پنجم فاتب از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله تریاک به شیراز، موضوع در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از پلیس فارس، سردار یوسف ملک‌زاده گفت: ماموران انتظامی شهرستان آباده پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پراید حامل تریاک را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را در میدان “آزادی” توقیف کنند، اضافه کرد: در بازرسی از این سواری ۹۸ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

ملک‌زاده با اشاره به اینکه راننده دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و برابر قانون با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اجازه فعالیت به آنان را نخواهد داد و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف تریاک در داراب

فرمانده انتظامی شهرستان داراب نیز گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت پیاده قصد انتقال مواد مخدر از مسیرهای فرعی و خاکی به داراب دارند که موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

سرهنگ علیرضا نوشاد اضافه کرد: ماموران ایست و بازرسی “قلاتویه” ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محور مذکور اعزام و موفق شدند فردی که دارای کوله پشتی و در حال عبور بود را دستگیر کنند.

نوشاد با اشاره به اینکه در بازرسی از کوله پشتی متهم ۳۶ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57815

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.