• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
5
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس؛

رفع موانع بنگاه‌های اقتصادی را با تمام توان دنبال می‌شود

  • کد خبر : 57655
  • 26 بهمن 1401 - 12:55
رفع موانع بنگاه‌های اقتصادی را با تمام توان دنبال می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای ارتقاء و بهبود شاخص‌های تولید در این استان اجرا شده است، تاکید کرد که رفع موانع بنگاه‌های اقتصادی و تحقق رشد تولید، با تمام توان دنبال می‌شود.

حمیدرضا ایزدی چهارشنبه ۲۶ بهمن با اشاره به برگزاری در چهارصد و هشتادوششمین کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید و احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان فارس، به خبرنگاران گفت: در این جلسه موضوعات مرتبط با مشکلات ۳۷ بنگاه اقتصادی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

ایزدی گفت: این بنگاه‌ها در زمینه روغن‌های خوراکی، خدمات، برق، خدمات لجستیک و ماشین آلات، تجهیزات الکترونیکی، قیر، سنگ، تصفیه روغن سوخته، کیسه، رول نایلون، لبنیات و… فعالیت داشته یا دارند و برای رفع موانع و مشکلات آنها نظیر تعیین تکلیف بدهی، آزادسازی اسناد ترهین شده، دریافت دسته چک، صدور مجوز، امهال تسهیلات، درخواست تسهیلات و… مباحثی مطرح و نظرات کارشناسی انجام و پیشنهادها و راهکارهایی مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف، رویکرد و استراتژی‌ها در سازمان صمت احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است، گفت: این مبحث به صورت جدی از سوی استاندار و دیگر مسئولان در حال پیگیری و اجرا است‌.

رئیس سازمان صمت فارس گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم یکی از موضوعات و مسائل مهمی که در دستور کار دولت قرار گرفت بازگرداندن واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه تولید و احیای آن‌ها و همچنین افزایش ظرفیت بنگاه‌های اقتصادی فعال بوده است که با تمام توان به دنبال تحقق آن هستیم.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید فارس با تاکید براینکه بازگشایی بنگاه‌های راکد و تعطیل دراولویت است، افزود: در راستای رفع مشکلات حوزه تولید، علل تعطیلی واحدهای تولیدی با انجام بازدید و تشکیل جلسات تخصصی بررسی و راهکارهای قابل اجرا در دستور کار قرار می‌گیرد؛ عزم مسئولان استان فارس برای رفع موانع موجود در مسیر سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان جدی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57655

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.