• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس معرفی شد

  • کد خبر : 57650
  • 25 بهمن 1401 - 23:45
معاون فرهنگی نهاد نماینده ولی فقیه در فارس معرفی شد
طی مراسمی ضمن قدردانی از زحمات معین سامانیان معاون فرهنگی سابق و حسین نیاکان مدیر روابط عمومی پیشین، حجت‌الاسلام فرهنگی به عنوان معاون جدید فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و دفتر امام جمعه شیراز، معرفی شد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این جلسه، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: امت سربلند ایران در روز ۲۲ بهمن، عظمتی آفریدند و چشم همه علاقه‌مندان اسلام و نظام جمهوری اسلامی را روشن کردند.

به گزارش سحاب پرس به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، با اشاره به در پیش بودن روز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، از همه مردم دعوت کرد که در مراسمی که بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۷ بهمن به مناسبت سالگرد شهادت آن امام برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

او گفت: این برنامه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه بعدازظهر پنجشنبه از خیابان ‌مطهری‌ جنوبی (شهرک کشن) و مسجد امام حسن‌ مجتبی(ع) در قالب حرکت خودرویی، شروع می شود، شرکت کنندگان ۱۲ کیلومتر ‌مسیری که فضای جنگ، مبارزه و جهاد حضرت احمد ابن موسی(ع) و یارانش بوده است را تا نزدیک حرم مطهر و محل شهادت آن بزرگوار ادامه می‌دهند و از خیابان احمدی جنوبی، حرکت پیاده به سمت حرم انجام می‌شود.

آیت‌الله دژکام، تغییر معاون فرهنگی را یک جابه‌جایی مسئولان دانست و با بیان اینکه مقام معظم رهبری با بیانیه گام دوم همه ما را به چالش کشیده است، گفت: امروز آقای فرهنگی به کمک نهاد آمده‌اند تا به افق نظر رهبر انقلاب نزدیکتر شویم و آنچه مد نظر مقام عظمای ولایت است را انجام دهیم.

او تحقق خواسته رهبری را یک وظیفه دانست و گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه، مسئولیت اجرایی در کارهای فرهنگی ندارد، مسئولیت مدیریت راهبردی برعهده این نهاد است.

آیت‌الله دژکام گفت: جایگاه طبیعی نهاد نماینده ولی فقیه در مسائل اجتماعی اینست که راهبرد مسائل فرهنگی را بتواند القا کرده و هماهنگی بین دستگاه‌ها را ایجاد کند تا آن راهبرد محقق شود.

وی گفت: کار ‌ما در عرصه فعالیت فرهنگی اینست ‌که عرض کردم یعنی باید راهبردهایی را که مقام معظم رهبری برای مسائل فرهنگی‌ تعیین می‌کنند را دقیق شناخته باشیم و با مجموعه های فرهنگی‌که مجری این قضایا هستند ارتباطات خوبی داشته باشیم و آنها را هماهنگ کنیم تا این راهبردها محقق شود و این اتفاق را به نوعی مدیریت راهبردی در عرصه فرهنگ می نامیم که باید با جدیت شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با توصیه به فعالان فرهنگی برای آنکه دور هم جمع شوند، گفت: اگر ما (دست‌اندرکاران مسائل فرهنگی) همدیگر را فهمیدیم و درک‌کردیم که مقام معظم رهبری چه میخواهند و جهت گیری ولایت در باب فرهنگ‌ چیست و هر مجموعه امکانات خود را پای کار بیاورد تا اجرا شود انشاالله به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

آیت‌الله دژکام با تاکید براینکه باید صمیمیت و رفاقت‌ها را جدی گرفت زیرا بسیاری از مشکلات مدیریتی با همین صمیمت حل می‌شود، گفت: اگر همه با یکدیگر یکی و همفکر باشیم سایر مجموعه های استان به نحوی با شما هماهنگ می شوند و کار پیش می رود. هماهنگی بسیار مهم و اثرگذار است و همه باید در این راستا تلاش کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57650

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.