• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
نماینده شیراز و زرقان در مجلس؛

واردات بی رویه دشمن شرکت‌های دانش بنیان است

  • کد خبر : 57514
  • 24 بهمن 1401 - 8:30
واردات بی رویه دشمن شرکت‌های دانش بنیان است
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی حمایت اثرگذار از شرکت‌های دانش بنیان را نیازمند برخورد جدی با واردات بی رویه دانست.

ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید معاون علم و فناوری رییس جمهور از پارک علم و فناوری استان فارس با اشاره به مشکلات این شرکت‌ها گفت: شرکت دانش بنیان با وجود جوانان خوشفکر و خلاق شکل گرفته اما نیازمند حمایت جدی دولت است.

به گزارش سحاب پرس به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس، عزیزی واردات بی رویه را خلاف قانون و دشمن شرکت های دانش بنیان عنوان و اظهار کرد: متاسفانه بعضاً مشاهده می‌شود که مافیای واردات اجازه نداده که محصولات شرکت‌های دانش بنیان قابلیت عرضه در بازار مصرف پیدا کند که در این راستا وظیفه دستگاههای ذی ربط برخورد جدی با آنان است.

به گفته عزیزی، بحث واردات بی رویه در بازدیدهای متعدد وی از پارک علم و فناوری توسط مدیران شرکت‌ها عنوان شده است و باید برای آن فکر چاره کرد.

نایب ‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: مشکل دیگر دانش بنیان‌ها پاس کاری این شرکت‌ها در دستگاههای اجرایی است به طوری که روند صدور مجوزها بسیار کند انجام می‌شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند که با استفاده از اختیارات خود موانع را از جلوی پای شرکت‌های دانش بنیان بردارند که این مهم نیازمند تعامل دستگاهها با یکدیگر است نه اینکه کار را به یکدیگر محول کنند.

عزیزی همچنین گفت: از بانک های عامل نیز انتظار می‌رود که به مر قانون عمل کرده و در پرداخت تسهیلات مصوب به شرکت‌های دانش بنیان تسریع کنند که ظاهراً بنا به گفته مدیران شرکت‌ها این گونه نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=57514

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.