• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10
مدیرکل ثبت فارس در مراسم تودیع و معارفه رؤسای ثبت شهرستان بوانات:

نیل به اهداف “جهش تولید” مستلزم تثبیت مالکیت ها

  • کد خبر : 5682
  • 11 مرداد 1399 - 19:41
نیل به اهداف “جهش تولید” مستلزم تثبیت مالکیت ها
مدیرکل ثبت فارس با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضاییه و به تبع آن سازمان ثبت حرکت در مسیر تثبیت مالکیت های مشروع اشخاص را لازمه تحقق اهداف "جهش تولید" برشمرد و تصریح نمود: با توجه به اینکه بالغ بر 90 درصد عرصه این استان متعلق به دولت و دستگاه های اجرایی است، یکی از برنامه های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حول محور تثبیت مالکیت های این املاک و اراضی متمرکز می باشد.

طی مراسمی و با حضور مدیرکل و تنی چند از دیگر معاونین و کارشناسان اداره کل ثبت اسناد و املاک فارس و فرماندار، رییس دادگستری و جمعی از دیگر مسؤلان بوانات در فرمانداری این شهرستان ریاست جدید اداره ثبت بوانات معرفی گردید.
در این مراسم سید مهدی هاشمی مدیرکل ثبت فارس ضمن قدردانی از زحمات صفر علی کارگر ریاست پیشین ثبت اسناد و املاک بوانات که به توفیق بازنشستگی نائل گردید ابراز داشت: فعالیت مستمر وی در دوران تصدی ریاست این اداره مبین تعهد و مسؤلیت پذیری نامبرده بوده و برای وی آرزوی موفقیت نمود.
همچنین مدیرکل ثبت فارس با معرفی سید محمد رضا قرشی به عنوان رییس جدید این اداره خاطر نشان ساخت: امیدواریم با تلفیق چاشنی تخصص و جوانی وی تداوم روند خدمتی مطلوب در این اداره و نیل به اهداف مصوب سازمانی که رضایتمندی هر چه مطلوب تر مراجعین می باشد را شاهد باشیم.
هاشمی با اشاره به سیاست های تحولی قوه قضاییه و به تبع آن سازمان ثبت حرکت در مسیر تثبیت مالکیت های مشروع اشخاص را لازمه تحقق اهداف “جهش تولید” برشمرد و تصریح نمود: با توجه به اینکه بالغ بر ۹۰ درصد عرصه این استان متعلق به دولت و دستگاه های اجرایی است، یکی از برنامه های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حول محور تثبیت مالکیت های این املاک و اراضی متمرکز گردیده و از آمادگی ادارات ثبتی این استان جهت صدور اسناد مالکیت این املاک و اراضی در صورت ارائه مدارک و مستندات لازم و نقشه های منطبق بر استانداردهای کاداستر توسط ارگان های فوق الذکر به ادارات ثبت خبر داد.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خدمات کارگر ریاست پیشین اداره ثبت شهرستان بوانات با اهدای لوح تقدیر قدردانی گردید.
گفتنی است پس از این مراسم مدیرکل ثبت فارس و هیأت همراه ضمن حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بوانات از نزدیک روند انجام فرایندها توسط پرسنل اداره فوق را مورد بازدید قرار دادند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5682

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.