• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

۲ رقمی شدن تعداد موارد بستری کرونا در فارس

  • کد خبر : 56761
  • 18 بهمن 1401 - 18:04
۲ رقمی شدن تعداد موارد بستری کرونا در فارس
براساس آخرین اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، حاکی از کاهش تعداد موارد بستری این بیماری و ۲ رقمی شدن این عدد بعد از ماه‌ها در این استان است.

به استناد گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، تعداد موارد بستری ناشی از ابتلا به این بیماری هم اکنون به ۹۲ نفر کاهش یافته است، اگرچه همچنان شاهد مواردی از ابتلا به کروناویروس در جامعه هستیم.

گزارش دانشگاه علوم پزشکی شیراز حاکیست که از ابتدای شیوع کرونا تا صبح روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن، با تهیه ۲ میلیون ۲۶۵ هزار و ۲۲۵ تست تشخیصی، ۶۶۲ هزار و ۱۸۲ مورد مثبت ابتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شده است.

برابر این اطلاعات آماری، از بین کل افراد مثبت مبتلا به کرونا در فارس، ۶۵۳ هزار و ۹۶۸ نفر به طور کامل بهبود یافته و از بیمارستان مرخص یا از قرنطینه خارج شده‌اند.

طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح سه‌شنبه ۱۸ بهمن، ۲۳ مورد جدید به دلیل تست مثبت کرونا یا داشتن علائم مشکوک این بیماری، در مراکز درمانی استان فارس بستری شده‌اند.

این آمار نشان می‌دهد که از ۹۲ مورد بستری در بیمارستان‌های فارس، ۱۲ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت ویژه مراکز درمانی مختلف بستری هستند.

براساس همین اطلاعات آماری طی ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت ناشی از کرونا در فارس گزارش نشده و آمار قربانیان این بیماری همچنان ۸۱۷۱ نفر ثابت مانده است.

آمارها حاکیست که تاکنون ۸ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۸۳ دُز واکسن کرونا به افراد در محدوده شهرستان‌های تحت مدیریت علوم پزشکی شیراز تزریق شده است.

از بین کل واکسن تزریقی، سه میلیون و ۴۳۵ هزار و ۱۱۸ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۲ هزار و ۱۴۱ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۶۹ دُز نوبت سوم و ۱۳۵ هزار و ۷۵۵ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56761

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.