• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با نماینده مردم لار در مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 5672
  • 11 مرداد 1399 - 19:34
دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با نماینده مردم لار در مجلس شورای اسلامی
اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه لارستان بزرگ علی‌رغم همه کمبودها به ویژه در زمینه مالی، کارکردهای فرهنگی و هنری چندین برابری را از خود نشان داده‌اند. این کارکرد البته به هم‌گامی هنرمندان، فرهنگ‌وران و به ویژه خیرین فرهنگی برمی‌گردد.

صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در نشستی با حضور حسین حسین‌زاده، نماینده مردم لارستان بزرگ در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رؤسا و نمایندگان اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های لارستان بزرگ شامل لار، مهر، خنج و اوز به بررسی مسایل و مشکلات فرهنگی و هنری پرداختند.

صابر سهرابی در این نشست با اشاره به گستره جغرافیایی، تعداد شهرستان و جمعیت استان فارس مسایلی چون کمبود بودجه‌های فرهنگی و هنری، کمبود نیروی انسانی، کمبود زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‎افزاری را از دغدغه‌های جدی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین گفت: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه لارستان بزرگ علی‌رغم همه کمبودها به ویژه در زمینه مالی، کارکردهای فرهنگی و هنری چندین برابری را از خود نشان داده‌اند. این کارکرد البته به هم‌گامی هنرمندان، فرهنگ‌وران و به ویژه خیرین فرهنگی برمی‌گردد.

حسین‌زاده نیز در این نشست به پیگیری این مشکلات فرهنگ و هنر فارس تا برطرف شدن کمبودها به ویژه کمبود نیروی انسان و تکمیل پروژه‌های عمرانی به عنوان زیرساخت‌های فرهنگی و هنری تأکید نمود.

نماینده مردم لارستان بزرگ در مجلس شورای اسلامی همچنین از فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با شناساندن بیش از پیش شخصیت‌های فرهنگی و هنری فارس که بسیاری از آنان گمنام مانده‌اند، از ظرفیت فرهنگی و هنری آنان نیز بتوان بهره گرفت.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=5672

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.