• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس؛

زمینه حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات فراهم شود

  • کد خبر : 56356
  • 11 بهمن 1401 - 19:49
زمینه حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات فراهم شود
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس حضور سلایق، اقشار مختلف در انتخابات را یکی از مواردی پراهمیت ذکر و بر فراهم کردن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات تاکید کرد.

جواد قناعتی سه‌شنبه ۱۱ بهمن در جمع کارمندان و مدیران فرمانداری کازرون و بخشداری‌های تابعه گفت: مجموعه فرمانداری‌ها تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات آتی راداشته باشند و مجریان انتخاباتی با مطالعه قانون انتخابات و رعایت برنامه ریزی زمانبندی انتخابات، تعامل با هیات‌های نظارتی و فعالان سیاسی، زمینه و شرایط را برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

او در ادامه افزود : از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و آزاد استفاده شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس یادآور شد: همواره رهبر معظم انقلاب به اصل امانت‌داری در انتخابات تاکید دارند، لذا همه ما به عنوان مجری انتخابات امین رأی مردم هستیم و رأی مردم حق‌الناس است.

قناعتی با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات ۱۴۰۲، گفت: دستگاه‌های اجرایی دولتی به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات دولتی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از تمام مجموعه فرمانداری خواست که از هم‌اکنون آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای انتخاباتی با شکوه ، سالم و امن در اسفندماه ۱۴۰۲ فراهم کرده و با رصد دقیق، نیازمندی‌های را رفع کنند

همچنین قناعتی به اهمیت و نقش علماء ، فعالان سیاسی ،نخبگان و معتمدان و متنفذین اشاره کرد و گفت: تشویق و زمینه‌سازی برای حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی را داشته باشید.

او در ادامه حضور سلایق ، اقشار مختلف در انتخابات را یکی از مواردی پراهمیت ذکر کرد که می‌تواند باعث حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و بر فراهم نمودن زمینه و شرایط برای حضور همه سلایق و اقشار در انتخابات تاکید کرد.

قناعتی اظهار کرد: الحمدالله مردم شریف شهرستان کازرون در این حماسه بزرگ انتخاب مشارکت حداکثری خواهند داشت و در این دوره از انتخاب شاهد حضور پرشور خواهیم بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56356

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.