• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تکریم یاد “پدران آسمانی” با حضور فرزندان شهدای فارس

  • کد خبر : 56354
  • 11 بهمن 1401 - 19:45
تکریم یاد “پدران آسمانی” با حضور فرزندان شهدای فارس
مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس از برگزاری همایش "پدران آسمانی" همزمان با سالروز میلاد مسعود مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر با حضور جمعی از فرزندان شهدای این استان در شیراز خبر داد.

رضا فتحی‌زاد، سه‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران زمان برپایی همایش “پدران آسمانی” را ساعت ۱۸ پنج‌شنبه، ۱۳ بهمن‌ و مکان آن را تالار حافظ شیراز اعلام و اضافه کرد: این همایش با حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) و تعدادی از پدران و مادران شهدا و فرزندان شاهد نخبه استان فارس و جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

فتحی‌‍زاد یادآور شد: این برنامه هر ساله همزمان با ۱۳ رجب و توسط فرزندان شاهد دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار می‌شد و گلباران قبور مطهر پدران شهید نیز بخشی از این برنامه بود، اما امسال با توجه به شرایط آب و هوایی، مقرر شد تا این همایش در قالب سلسله نشست‌هایی با عنوان “ستاره‌های شهر” مربوط به کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس در تالار حافظ برگزار شود.

مسئول گروه جهادگران شاهد استان فارس افزود: با توجه به اینکه شهرستان شیراز ۱۵۱۶ شهید متأهل و دارای فرزند تقدیم نظام اسلامی و وطن کرده است، امسال همایش “پدران آسمانی” با هشتگ ۱۵۱۶ معرفی شده است.

وی گفت: ایجاد اتحاد و انسجام بین فرزندان شهدای استان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد پدران شهید، معرفی فرزندان شهدای نخبه و قدردانی از همسران شهدا به عنوان کسانی که حق پدری و مادری برگردن فرزندان شهدا دارند، از اهداف برگزاری این همایش است.

فتحی‌زاد با بیان اینکه این همایش با اجرای هنرمندانه مجریان و خوانندگان کشوری همراه خواهد بود، گفت: در برگزاری این همایش، کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید و بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای استان فارس، ارتش جمهوری اسلامی، کمیته مرکزی خادم‌الشهدا(ع) سپاه فجر، آتش‌نشانی شیراز، اورژانس و… گروه جهادگران شاهد استان فارس را یاری کرده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=56354

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.