• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

فارس از سرمایه‌گذاران خارجی استقبال می‌کند

  • کد خبر : 55911
  • 05 بهمن 1401 - 10:49
فارس از سرمایه‌گذاران خارجی استقبال می‌کند
استاندار فارس با اشاره به آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی برای همکاری و همراهی با سرمایه‌گذاران، تاکید کرد که فارس از سرمایه‌گذاران خارجی استقبال و حمایت می‌کند.

دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با یکی از سرمایه گذاران خارجی در استان، گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان فارس برای همکاری و همراهی با سرمایه گذاران آماده هستند، و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت. یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف می کنیم؛ با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنید.

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، ایمانیه به سابقه‌ی تاریخی تجارت مردم ایران بویژه با کشورهای آسیایی اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذاری کشورها خصوصا ملت های دوست استقبال می کنیم.

استاندار فارس با بیان اینکه ظرفیت های مختلفی در استان برای سرمایه گذاری وجود دارد، اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی استان برای همکاری و همراهی با سرمایه گذاران آماده هستند و هیچ مانعی در این مسیر وجود نخواهد داشت. یقینا همه موانع احتمالی را نیز برطرف می کنیم؛ با خیال راحت و اعتماد کامل در این زمینه اقدام کنید.

ایمانیه همچنین به تعداد بالای شهرستان فارس اشاره کرد و افزود: هر شهرستان این استان دارای ظرفیت های متنوعی درحوزه های صنعتی، کشاورزی، معدنی، تاریخی، تفریحی و گردشگری است که زمینه ایجاد صنایع تبدیلی و تشکیل هلدینگ های سرمایه گذاری را برای سرمایه گذاران فراهم می کند.

استاندار فارس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران سالیان متمادی در جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم های یکجانبه قرار گرفته است، اضافه کرد: باوجود اینکه تحریم ها اثراتی داشته است: اما ملت ایران همچنان قوی، پرقدرتمند و پرانگیزه برای رسیدن به آرمان های خود طی طریق می کند؛ تاریخ ثابت کرده پیروزی نهایی با ملت ایران است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55911

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.