• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس؛

برنامه‌های دهه مبارک فجر را باید به مردم سپرد

  • کد خبر : 55798
  • 02 بهمن 1401 - 18:24
برنامه‌های دهه مبارک فجر را باید به مردم سپرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر نباید دولتی باشد بلکه این موضوع را باید به مردم و جریان‌های توانمند مردمی سپرد.

اسماعیل محبی‌پور یکشنبه دوم بهمن در جلسه ستاد دهه فجر استان فارس، با تاکید بر لزوم سپردن برنامه و جشن‌های دهه فجر به مردم و نهادهای مردمی، افزود: اگر هم دولت قصد دارد هزینه‌ای در این زمینه انجام دهد و کمکی کند، باید در اختیار مردم قرار گیرد و اجازه داده شود که مردم خودشان متولی باشند.

معاون استانداری فارس خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و اقداماتی نظیر راهپیمایی که قرار است در این ایام اجرا و انجام شود را باید اجازه داد که جریان‌های توانمند مردمی مثل هیئت‌ها و دیگر ظرفیت‌های موجود، دنبال کنند و دولت نقش هدایتگری را عهده‌دار باشد.

او اضافه کرد: سازمان‌های مردم نهاد که به واسطه انقلاب اسلامی ایجاد شده و رشد کرده‌اند و احزاب و جریان‌های سیاسی با تفکرات مختلف که در چارچوب نظام اسلامی فعالیت دارند، همه می توانند در این ایام ایفای نقش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ضمن تاکید بر لزوم فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌ها گفت: همه افراد با هر گرایش سیاسی و فکری در مورد ۲ چیز اختلاف سلیقه نداریم، یکی اصل انقلاب اسلامی و دوم مسائل مذهبی.

محبی‌پور با بیان اینکه مردم،‌ ابراز انقلابی‌گری و رفتار انقلابی از سوی مدیران به ویژه در مناسبت‌ها را مطالبه می‌کنند، افزود: ما باید به دنبال خدمت به عموم مردم باشیم چرا که باعث رضایت آنها می‌شود و این رضایتمندی نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان را بی اثر می‌کند.

وی ادامه داد: باید از فرصت‌ها و ایام‌الله‌هایی مانند دهه مبارک فجر که از مناسبت‌های دینی و ملی است، نه برای فریب افکار عمومی بلکه برای ایجاد رضایت در مردم استفاده کنیم.

معاون استانداری فارس اضافه کرد: یکی از علل ریشه کن شدن رژیم شاهنشاهی، انقلاب سفید بود، اقدامی که از نظر علما، یک فریبکاری محسوب می‌شد؛ معرفی اقداماتی نظیر انقلاب سفید منجر به این شد که تیر رژیم ستم‌شاهی به سنگ بخورد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=55798

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.