• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس؛

شهید سلیمانی فرماندهی خود را وقف اسلام کرد

  • کد خبر : 54666
  • 13 دی 1401 - 18:37
شهید سلیمانی فرماندهی خود را وقف اسلام کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس تاکید کرد که سردار شهید سلیمانی، یک فرمانده مردمی به شمار می‌رفت که خود را وقف اسلام کرده بود.

سردار ابراهیم بیانی سه‌شنبه ۱۳ دی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت شهدای مدافع حرم در کازرون، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در میدان‌های نبرد حق علیه باطل، آرامش و آسایش را در منطقه دنبال کرد و اقداماتش وحدت آفرین بود.

وی با بیان خاطراتی از سردار دلها، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور میدانی در صحنه، به مردم جرات و جسارت داد و آنان را از ظلم و جور رهایی بخشید، او مرد میدان، رزمنده‌ای شجاع و فرماندهی با درایت و تدبیر بود.

بیانی اضافه کرد: شهید سلیمانی در اوج اقتدارش هم نمودی از آیه شریفه ” أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ و رُحَمَاء بَیْنَهُمْ”، بود و این توصیه قرآنی به خوبی در سراسر زندگی آن شهید والامقام مشهود بود؛ دلیل محبوبیت او را علاوه بر مردمی بودن، باید در عملکرد و رفتار خدایی آن شهید جست و جو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان فارس با بیان اینکه شهید سلیمانی همه را در دل انقلاب می دید و تنها با کسانی دشمن بود که در تضاد و عناد جدی با نظام و ولایت قرارداشتند، گفت: شهید سلیمانی وقتی برای فرماندهی سپاه قدس انتخاب شد، با وجود ناراحتی همرزمانش به دلیل دوری از او، تنها در یک جمله  گفت “من سربازم”.

بیانی با یادآوری اینکه شهید سلیمانی در مقابله با دشمنان تکفیری در منطقه، به ویژه گروهک تروریستی داعش، جهان اسلام را بسیج کرد و به رفع ترین قله جهان رساند؛ شهید سلیمانی همواره در کنار مردم و برای مردم بود و خودش را وقف اسلام و نظام اسلامی کرد.

مداحی و مرثیه‌سرایی در وصف شهدا و قرائت دکلمه و شعر و سرود در وصف شهید سلیمانی، بخش‌های دیگر از این مراسم بزرگداشت شهدا بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54666

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.