• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
رئیس سازمان بسیج کارگران فارس؛

برگزاری رزمایش کارگران بسیجی به یاد سردار دلها در فارس

  • کد خبر : 54602
  • 11 دی 1401 - 19:36
برگزاری رزمایش کارگران بسیجی به یاد سردار دلها در فارس
رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس گفت: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمایشی با عنوان «جهادگران فاطمی ـ حیدریون» با مشارکت کارگران بسیجی در فارس برنامه‌ریزی و اجرایی شده است.

نوشاد نادری‌منش، بعدازظهر یکشنبه ۱۱ دی ضمن گرامیداشت سومین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به خبرنگاران گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی ـ حیدریون»، از روز نهم دی در نقاط مختلف فارس آغاز شده است و تا روز شانزدهم دی، ادامه خواهد داشت.

او افزود: جهاد تبیین، جهاد خدمت‌رسانی، جهاد امیدآفرینی، گفتمان اقتصاد مقاومتی، آموزش و توانمندسازی تولیدگران، ارتقای فرهنگ کار و تولید، کمک به رفع موانع تولید، کمک به ارتقا و بهره‌‍وری تولید، سازندگی، محرومیت‌زدایی، خدمات اجتماعی و پدافند غیرعامل و دفاع سایبری در حوزه کارگران و کارخانجات فارس، از محورهای این رزمایش است.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس با یادآوری اینکه هر کدام از این محورها همراه با ویژه برنامه‌هایی در سراسر استان اجرایی شده و تداوم دارد، گفت: این رزمایش در شهرک‌های صنعتی سراسر استان و واحدهای تولیدی و کارخانجات اجرا می‌شود.

نادری‌منش گفت: در این رزمایش اقداماتی نظیر جهاد تبیین شامل تبیین دستاوردها صنعتی تولیدی در فضای مجازی و سایبری؛ سازندگی و محرومیت‌زدایی شامل ساخت، مرمت و تجهیز منازل محرومین؛ توزیع بسته‌های معیشتی، خدمت درمانی رایگان کارگران و غیره؛ اقتصاد مقاومتی شامل ترویج گفتمان اقتصاد مقاومتی و برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی آموزش و توانمندسازی کارگران و ارزیابان اقتصاد مقاومتی؛ کمک به رفع موانع تولید شامل عارضه‌یابی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با اجرای میزهای خدمت و طرح در کار گروه رفع موانع تولید استان افتتاح مرکز مشاوره خانواده، حقوقی، فرهنگ کار و تولید و غیره‌ در شهرک صنعتی شیراز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کارخانجات با اجرای شیفت‌های ایثار توسط کارگران جهادی و غیره اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر فارس یادآور شد: همچنین برنامه‌هایی نظیر تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و کارگران رزمنده و بازنشستگان این قشر، اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی و  غیره در قالب این رزمایش اجرا می‌شود.

نادری‌منش با یادآوری اینکه کارگران با شرف و غیرتمند واحدهای تولیدی همچنان مقاوم و با تأسی به مکتب شهید سلیمانی در میدان اقتصاد تلاش می‌کنند، گفت: کارگران و همچنین تولیدکنندگان امروز در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و قطعاً تلاش مضاعف آنان یکی از کلیدهای اصلی رفع مشکلات اقتصادی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54602

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.