• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

تجمع بزرگداشت ۹ دی در شیراز برگزار شد

  • کد خبر : 54506
  • 09 دی 1401 - 15:58
تجمع بزرگداشت ۹ دی در شیراز برگزار شد
همزمان با سراسر کشور، تجمع بزرگداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در بست شهید آیت‌الله دستغیب و مقابل حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شیراز برگزار شد.

تجمع بزرگداشت روز “بصیرت و میثاق با ولایت” راس ساعت ۱۰ صبح جمعه نهم دی با حضور گسترده مردم در محل بست شهید آیت‌الله دستغیب و در ورودی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور مردم مومن و انقلابی شهر شیراز و مسئولان استان فارس برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تجمع که همزمان با سراسر کشور و به مناسبت پاسداشت حماسه‌ای که هشتم و نهم دیماه سال ۱۳۸۸ و در مقابله با فتنه‌گری‌های آن ایام شکل گرفت، در شیراز برگزار شد، با سردادن شعارهایی نظیر “الله‌اکبر”، “مرگ بر فتنه‌گر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل” انزجار خود را از استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایت‌کار و آشوبگری و فتنه‌انگیزی‌ها ابراز و اعلام کردند.

در این مراسم، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی که بر آن‌ها این عبارت “ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم” نقش بسته بود، بار دیگر پایمردی در راه آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و حمایت از ولایت را اعلام کردند.

شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت ۹ دی در شیراز، همچنین ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) و گرامیداشت نام و یاد شهیدان انقلاب اسلامی، تصاویری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و امنیت را در دست داشتند.

مراسم امروز در شیراز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز فارس، فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان استان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم انقلابی و بصیر سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد.

علاوه بر شیراز، مردم همیشه در صحنه استان فارس با حضور در بیش از ۵۰۰ مسجد استان، برنامه‌های هفته بصیرت را برگزار کرده و در بیش از هشتاد شهر هم تجمع‌هایی برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=54506

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.