• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی؛

برگزاری مسابقه ویلچرانی بمناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت در شیراز

  • کد خبر : 52646
  • 18 آذر 1401 - 16:11
برگزاری مسابقه ویلچرانی بمناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت در شیراز
بمناسبت روز جهانی معلولین و در راستای رسالت و مسئولیت اجتماعی و توسعه ورزش همگانی برای افراد دارای معلولیت یک دوره مسابقه ویلچرانی در باغ جنت شیراز برگزار شد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : توسعه ورزش همگانی در افراد دارای معلولیت باعث حضور و نشاط اجتماعی این عزیزان خواهد شد . توجه به عزیزان دارای معلولیت یک رسالت اجتماعی و عمومی است و تنها وظیفه سازمان مقدس بهزیستی نیست و تمام دستگاه ها به سهم خود در رفع نیاز ها و پیگیری مشکلات عزیزان معلول نقش دارند توجه و تحقق قانون حمایت از افراد معلول یک مطالبه درست و بجایی است که همه دستگاه در آن نقش دارند .

وی افزود: با هدف قرار دادن فعالیت های اجتماعی و دعوت از معلولین در برنامه های اجتماعی باعث خارج شدن این عزیزان و خانواده های ایشان از انزوا و بروز نشاط و فعالیت اجتماعی خواهد شد .
جعفری گفت : مناسب سازی معابر و دسترس بودن امکانات گامی است که روند حضور افراد معلول را تسهیل خواهد نمود .
وی افزود : در راستای رسالت و مسئولیت اجتماعی و توسعه ورزش همگانی عزیزان دارای معلولیت یک دوره مسابقه ویلچرانی بمناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت در باغ جنت شیراز با حضور هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس ، دکتر محسنی مدیر و معاونین حوزه های مختلف بهزیستی شهرستان شیراز و به همت جامعه معلولین شیراز و واحد توانبخشی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز برنامه ریزی و برگزار شد. که کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با توجه به رسالت خود و تشویق عزیزان دارای معلولیت در کنار این مجموعه توانمند و با محوریت مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز قرار گرفتیم تا وظیفه و رسالت خود را در برابر این عزیزان انجام داده باشیم.

لازم بذکر است که در حاشیه این رقابت جذاب و دوستانه علاوه بر اهدای جوایز به عزیزانی که زودتر به خط پایان رسیدن افراد دارای معلولیت از نزدیک با مدیرکل بهزیستی فارس و مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفتگو کردند و به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند و مدیر بهزیستی شهرستان شیراز هم در رفع مشکلات و پیگیری نیاز های این عزیزان قول های مساعدی را دادند .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=52646

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.