• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
رئیس کل دادگستری استان فارس؛

طرح صلح یار در مدارس فارس اجرایی می‌شود

  • کد خبر : 51151
  • 18 آبان 1401 - 9:01
طرح صلح یار در مدارس فارس اجرایی می‌شود
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه به عنوان یک فریضه، از اجرای طرح صلح یار در مدارس استان خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در جمع روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس، با یادآوری اینکه توسعه فریضه صلح وسازش درجامعه امری ضروریست، گفت: در دروان کرونا آسیب‌های روانی واجتماعی فراوانی برای افراد جامعه به ویژه قشر دانش آموز ایجاد شده که لازم است طرح مشخصی برای مقابله با این آسیب‌ها فراهم شود.

موسوی ایجاد طرح صلح یار واستفاده از ظرفیت دانش آموزان برای این طرح را از ابتکارات فارس دانست که می‌تواند منجر به فراگیری مهارت‌های اجتماعی در آنان شود

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به تجارب قبلی همکاری دو نهاد دستگاه قضا وآموزش وپرورش به اجرای طرح قاضی در مدارس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: با انعقاد تفاهم نامه،  همکاری بیشتری با نظام تعلیم و تربیت خواهیم داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: تلاش معلمان در مدارس به گونه‌ای باشد که دانش آموزان، افرادی قانونمند پرورش یابند.

رئیس دادگستری فارس تاکید کرد: در راستای تحقق اهداف انقلاب و ایجاد صالحات و باقیات  تلاش کنید. دادگستری نیز از هرگونه مساعدت با آموزش و پرورش  استقبال می‌کند.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای تبیین کلام رهبری در جامعه باید بیش از پیش تلاش کنیم افزود: یاس و نامیدی حربه‌ای است که امروز از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی، در جامعه به کار گرفته شده است.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: شواهد تاریخی بیانگر آن است که نه تنها در اسلام بلکه در ایران باستان نیز زنان محجبه بوده‌اند لذا روشنگری و هدایت دانش آموزان از ماموریت‌های اصلی معلمان است که لازم است قوانین نیز از سوی معلمان برای دانش آموزان تشریح شود.

انتهای پیام

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=51151

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.