• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد؛

آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس

  • کد خبر : 49363
  • 16 مهر 1401 - 16:35
آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا در فارس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اطلاعات اعلامی وزارت بهداشت، آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان‌های فارس در ارتباط با شیوع بیماری کووید-۱۹ را اعلام کرد.

سید وحید حسینی شنبه ۱۶ مهر در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیچ شهری در استان فارس دارای وضعیت قرمز کرونایی نیست، گفت: هم اکنون ۱۹ شهرستان فارس در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

او با اشاره به حاکمیت وضعیت نارنجی در دو شهرستان اوز و سرچهان، افزود: وضعیت شهرستان های شیراز، ارسنجان، استهبان، پاسارگاد، بیضا، بوانات، خرامه، خرم بید، خَفر، خُنج، داراب، رستم، سپیدان، فسا، کوه چنار، لارستان، جویم، نی ریز و ممسنی نیز در حالت زرد قرار دارد.

بنا بر اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست صبح امروز ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا، وضعیت ۱۶ شهرستان اقلید، آباده، بختگان، جهرم، زرین دشت، زرقان، سروستان، کازرون، قیروکارزین، فیروزآباد، فراشبند، کوار، گراش، لامرد، مرودشت و مهر نیز در نقشه رنگبندی کرونایی استان، به رنگ آبی است.

او همچنین از کاهش آمارهای کرونا در فارس خبر داد و افزود: در شرایط کنونی نیز نیاز است هوشمندانه عمل کرده و این کاهش آمارها باعث نشود که مردم استان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بی توجه باشند؛ به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری های زمینه ای باید همچنان با رعایت بهداشت فردی و شیوه نامه های بهداشتی مرتبط با کرونا، در حفظ و ارتقای سلامت خود کوشا باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به آغاز فصل سرما و احتمال افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا اشاره و از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده علائم مشابه سرماخوردگی به پزشک مراجعه کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=49363

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.