• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
رئیس هیئت مدیره موسسه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی روز جهانی کودک را تبریک گفت

توسعه و دسترسی عادلانه آموزش و خدمات ویژه کودکان، گام بلندی برای تحقق و بروز توانایی فرزندان ایران زمین ، عدالت آموزشی و اجتماعی است.

  • کد خبر : 49277
  • 15 مهر 1401 - 9:26
توسعه و دسترسی عادلانه آموزش و خدمات ویژه کودکان،  گام بلندی برای تحقق و بروز توانایی فرزندان ایران زمین ،  عدالت آموزشی و اجتماعی است.
فراهم کردن شرایط مناسب زندگی، تغذیه کافی، آموزش، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، ممنوعیت کار، حق بازی کردن، برخورداری از آموزش های برابر امری مهم برای پرورش کودکانی توانمند است .

به گزارش خبرگزاری سحاب پرس به نقل از روابط عمومی مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی ، فاطمه عسکری در پیامی روز جهانی کودک را تبریک گفت در پیام ایشان آمده است : همه ساله ۸ اکتبر روز جهانی کودک به ما یادآوری می کند وظیفه‌ای سنگین بر دوش ما برای تربیت و رشد کودکان بی سرپرست و بد سرپرست برای ساختن دنیایی بهتر داریم، مانند فراهم کردن شرایط مناسب زندگی، تغذیه کافی، آموزش، دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی، ممنوعیت کار، حق بازی کردن، برخورداری از آموزش های برابر ، بروز توانمندی و استعداد های فرزندان عطر یاس نبوی .
رئیس هیئت مدیره موسسه عطر یاس نبوی در پیام خود یادآوری کرده است: اکنون زمان مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت خیرین و خیراندیشان و مشارکت دیگر نهاد ها و تعامل بین بخشی این کودکان مورد توجه قرار گیرند و با برخورداری از مکان شایسته رشد و بهره مندی از به روز ترین آموزش های روز دنیا کودکانی توانمند و فرهیخته پرورش دهیم .

در ادامه پیام فاطمه عسکری آمده :توسعه و دسترسی عادلانه آموزش و خدمات ویژه کودکان گام بلندی برای عدالت آموزشی و اجتماعی است و بروز استعدادهای ایشان است ، در مجموعه عطر یاس همه کودکان بی سرپرست ، فرزندان همه مردم هستند و خیرین و خیراندیشان میتوانند این کودکان را مورد حمایت های مالی و معنوی قرار دهند .

در راستای توسعه زیر ساخت های لازم جهت پرورش کودکان توانمند ، مجموعه عطر یاس با حمایت خیرین تلاش در ساخت کامل ترین مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران در گلدشت حافظ را دارد و خیرین میتوانند در ساخت این بنای ماندگار در کنار ما باشند و با کمک های نقدی و غیر نقدی و همچنین مشارکت در طرح خشتی برای بهشت و طرح آجر به آجر در ساخت فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست ایران یاری گر ما باشند.

خیرین میتوانند با مراجعه به محل ساخت این مجموعه در گلدشت حافظ خیابان صفا به صورت حضوری از این پروژه بازدید نمایند  و در جریان روند ساخت و احداث این مجموعه قرار بگیرند همچنین کمک های نقدی  خود را از طریق شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲ بنام مجموعه نگهداری از کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی واریز و در ساخت این مدرسه انسان ساز مشارکت نمایند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=49277

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.