• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0
جانشین فرمانده انتظامی فارس؛

کشف ۱۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در داراب 

  • کد خبر : 46061
  • 07 شهریور 1401 - 18:39
کشف ۱۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در داراب 
جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته و با انجام ۳ عملیات جداگانه در شهرستان داراب خبر داد.

سردار یوسف ملک‌زاده دوشنبه ۷ شهریور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب و لارستان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از شناسایی محل دپو مواد در یکی از منازل مسکونی با هماهنگی مرجع قضایی، بلافاصله در محل حاضر شدند.

او با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این منزل مقدار ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف، دو نفر  قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به آنان را توقیف کردند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین و مرتبطین در این خصوص ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: همان روز در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب درپی تعامل فنی با پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نظر آباد استان البرز از حمل مقادیری مواد با ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵در محور داراب به سمت شیراز مطلع و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محور مذکور اعزام شدند.

ملک‌زاده افزود: ماموران با مشاهده خودروی حامل مواد دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد.اما پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اصابت تیر ماموران به لاستیک خودرو، راننده که عرصه را بر خود تنگ دید، آن را رها و با استفاده از موقیعت کوهستانی جاده از محل متواری شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران در ادامه با گشت زنی در همان منطقه،خودرو اسکورت را که بصورت بلاصاحب در یکی از روستاها رها شده بود، مشاهده و با انتقال هر دو خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از خودرو حامل مواد،مقدار ۹۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین ادامه دارد.

او اظهار کرد: در سومین عملیات پلیس داراب در این روز، ماموران هنگام پایش محور گردنه گدارپنبه به سمت رستاق به سه دستگاه خودرو سواری پژو که در تعاقب یکدیگر بودند مشکوک و دستور ایست صادر کردند، اما رانندگان هر۳خودرو بدون توجه به هشدارهای پلیسی ضمن افزایش سرعت، متواری و سرنشینان در حین فرار اقدام به پرتاب بسته‌هایی به بیرون از خودرو کردند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس افزود: در ادامه  ماموران به تعقیب و گریز خودروهای متواری پرداختند و با هدف قرار دادن لاستیک یکی از خودروها موفق به متوقف کردن هر ۳ خودرو ، دستگیری رانندگان و ۲ نفرسرنشین خودرو ها و کشف بسته‌های پرتابی به مقدار ۵۸ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک شدند.

ملک‌زاده همچنین با بیان اینکه برخورد جدی و توام با قاچاقچیان مواد مخدر در انتظامی استان در اولویت کاری پلیس است، عنوان کرد: در مجموع در این سه عملیات ۶ دستگاه خودرو توقیف، مقدار ۱۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ۵ نفر قاچاقچی دستگیر که برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=46061

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.