• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

شفاف سازی رئیس شورای شهر شیراز از یک پرونده فساد و تبانی در شهرداری

  • کد خبر : 45760
  • 06 شهریور 1401 - 0:50
شفاف سازی رئیس شورای شهر شیراز از یک پرونده فساد و تبانی در شهرداری
رئیس شورای شهر شیراز با تاکید بر ضرورت شفاف سازی و مبارزه با فساد،گفت: فردی که با هویت معلوم با جعل و استفاده از سند مجعول در معاملات دولتی تبانی کرده و طی سالیان گذشته، چندین میلیارد به طرق غیرقانونی، به شهرداری ضرر رسانده به سه سال حبس و ۱۰سال انفصال از خدمت، محکوم شده است.

مهدی طاهری یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان و دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم را مبارزه با فساد دانست و افزود: موضوع شفافیت در این دوره مدیریت شهری شیراز اصلی ضروری است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای شفافیت، یک پرونده توسط مراجع نظارتی تشکیل شد و توسط کارشناسان حقوقی مورد اعتماد شورا مجددانه پیگیری و نهایتا منتج به نتیجه شده است.
طاهری در ادامه افزود: در این پرونده، فردی با هویت معلوم با جعل و استفاده از سند مجعول در معاملات دولتی تبانی کرده و طی سالیان گذشته، چندین میلیارد به طرق غیر قانونی، به شهرداری ضرر رسانده و خودش منتفع شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در این پرونده، وی بابت جعل اسناد مجعول و تبانی در معاملات دولتی، به سه سال حبس و ۱۰ سال انفصال موقت محکوم شده است.
وی با بیان اینکه به مردم اطمینان می دهم، شورای ششم یک لحظه از فکر مبارزه با فساد و قولی که برای بهبود سلامت اداری شهرداری داده شده، غافل نشده است، گفت: عزم مبارزه با فساد این دوره از شورا از همه ادوار گذشته بالاتر است و مدیریت شهری در این دوره نشان داده که شفافیت یکی از مهمترین اهداف و برنامه های شورای اسلامی شهر شیراز بوده است.

منبع

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45760

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.