• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرماندار ویژه داراب تشریح کرد؛

۳۳ پروژه با اعتبار ۳۵۹ میلیارد تومان، رهاورد هفته دولت برای داراب

  • کد خبر : 45636
  • 05 شهریور 1401 - 15:34
۳۳ پروژه با اعتبار ۳۵۹ میلیارد تومان، رهاورد هفته دولت برای داراب
فرماندار ویژه داراب گفت: در هفته دولت امسال ۳۳ پروژه با اعتبار ۳۵۹ میلیارد تومان کلنگ زنی یا به بهره برداری خواهد رسید که مهمترین آنها پروژه گازرسانی با اعتباری نزدیک به ۲۱۵ میلیارد تومان در روستاهای داراب است که به بهره برداری می رسد.

فرهاد سعدی افزود: از مهمترین برنامه های این هفته افتتاح چندین پروژه گازرسانی با اعتباری  ۲۱۵ میلیارد تومان می باشد که شامل روستاهای چمن مروارید، تل بارگاه و شهرک ایثار ، فاز دوم فسارود و چندین روستای دیگر در نقاط مختلف شهرستان است.

فرماندار ویژه داراب خدمات صورت گرفته در دولت سیزدهم را قابل توجه توصیف کرد و افزود: اجرای بیش از ۳۱هزار متر مربع آسفالت در روستاها، احداث ۲ مدرسه ۶ کلاسه در شمس آباد و حسن آباد، احداث مرکز خدمات جامع سلامت در مروارید، تامین آب از سد رودبال به مجموعه دوبان و روستاهای شهنان، دولت آباد و بهادران، آبرسانی به مجموعه رکن آباد_ اسلام آباد، اجرای مخزن ۳۰۰ مترمکعبی هیربدان، بازسازی و توسعه شبکه بخش فورگ،احداث ۳ زمین چمن مصنوعی، احداث سردخانه بالای صفر درجه در شهرک صنعتیاست.
معاون استاندار فارس در ادامه گفت: دیگر پروژه هایی که در هفته دولت افتتاح می شود شامل؛ روکش آسفالت جاده اصلی داراب به شیراز حدفاصل کارخانه سیمان تا انتهای حوزه، تامین روشنایی رستاق، احداث راه روستایی دولت آباد_ پاسالاری، اجرای راه روستایی آب شیب _ قلعه نو و روکش ۵ کیلومتر آسفالت گردنه گدار پنبه بخشی از خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در شهرستان داراب است که طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.
فرماندار ویژه داراب در ادامه به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار مردمی در مساجد، برگزاری میز خدمت، یادواره شهدای دولت و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای شهرستان از دیگر برنامه های هفته دولت در داراب اشاره کرد.
شهرستان داراب در جنوب شرقی استان فارس واقع شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=45636

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.