• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

ادای احترام مسئولان فارس به مقام والای شهدا، سرآغاز برنامه‌های هفته دولت

  • کد خبر : 44922
  • 03 شهریور 1401 - 8:29
ادای احترام مسئولان فارس به مقام والای شهدا، سرآغاز برنامه‌های هفته دولت
محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و دیگر مسئولان استان روز چهارشنبه همزمان با آغاز هفته دولت با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

ایمانیه ضمن تقدیم گل به مزار شهدا، با حضور بر مزار سردار شهید سردار بی سر عبدالله اسکندری شهید مدافع حرم بر الگوگیری مسئولان از شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولی در عرصه سیاست و حکومت ایجاد کرد و معرف گفتمان تازه­ای از کشورداری و سبک نوینی از کارگزار و زمامدار سیاسی شد افزود: انقلاب اسلامی هم بر بنیادهای انقلابی استوار بود و هم از سرچشمه­ های معارف دینی سیراب می­ شد.

وی با برشمردن برخی از شاخص های مدیریتی شهیدان دولت افزود: شهید رجایی و باهنر را باید نماینده دولتمردانی دانست که بیش از هرچیز با هویت انقلابی جمهوری اسلامی تطابق داشتند تا جایی که در کلمات مکرر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به منزله الگوی حاکم انقلابی و ارزشمدار مطرح شدند.

استاندار فارس ادامه داد : شک نیست که نخبه‌ جامعه‌ اسلامی باید متناسب با منظومه‌ فرهنگی جامعه‌ی اسلامی تعریف شود. لذا در فضای پیشرفتی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید کرده‌اند، هدف جامعه‌ امروز عبارت خواهد بود از پیشرفت با تعاریفی که اسلام ارائه داده است.

استاندار فارس اظهار داشت : جامعه‌ اسلامی باید متناسب با منظومه‌ فرهنگی جامعه‌ اسلامی تعریف شود. به عبارت دیگر، نخبه‌ این مجموعه کسی است که پیشرفت را با ادبیات اسلامی دنبال کند. پیشرفت باید با طریقی که اسلام از آن ارائه می‌دهد صورت گیرد و در غیر این صورت اساساً پیشرفت در جامعه‌ اسلامی نه امکان تحقق دارد و نه به فرض تحقق، وجهه‌ اسلامی خواهد داشت.

استاندار فارس با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت گفت: همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور) ۷٨٢ پروژه با اعتباری بالغ بر ١٠ هزار میلیارد تومان در این استان افتتاح خواهد شد.

ایمانیه افزود: این پروژه‌ها در حوزه‌های راهسازی، بهداشت و درمان، گردشگری، صنعت، کشاورزی، آبرسانی، برقرسانی، تقدیم مردم فارس خواهد شد.

دوم تا هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و با هنر هفته دولت نامگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=44922

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.