• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

بستری ۵۸۸ مبتلا به کرونا در فارس

  • کد خبر : 43791
  • 25 مرداد 1401 - 20:28
بستری ۵۸۸ مبتلا به کرونا در فارس
براساس آخرین اطلاعات آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های این استان به ۵۸۸ نفر افزایش یافته است.

آخرین اطلاعات آماری اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکی از تداوم روند افزایشی در موارد ابتلا، بستری و فوت بر اثر کروناویروس در این استان است.

براساس این گزارش، تا صبح سه‌شنبه ۲۵ مرداد، شمار موارد شناسایی شده مثبت کرونا با انجام ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۵۲۷ تست تشخیصی به عدد ۶۵۰ هزار و ۶۱۸ بیمار افزایش یافته است.

این گزارش آماری حاکیست که خوشبختانه از کل موارد ابتلا، ۶۳۸ هزار و ۲۶۱ بیمار، سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان‌ها مرخص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

برپایه همین اطلاعات، طی ۲۴ ساعت منتهی به امروز، ۱۰۶ بیمار جدید به دلیل مثبت شدن یا وجود علائم مشکوک ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان فارس بستری شده‌اند.

براین اساس، هم اینک تعداد ۵۸۸ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۸۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی کووید۱۹ در این استان ثبت شده و مجموع قربانیان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون، به هشت هزار و ۸۳ نفر رسیده است.

در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۲۵ هزار و ۷۱ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۵۵ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۴ هزار و ۸۳۰ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۶۹۹ دُز نوبت سوم و ۹۹ هزار و ۱۸۷ دُز یادآور واکسن بوده است.

 

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43791

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.