• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

ثبت ۱۲۵ مورد بستری و یک فوتی کرونا در فارس

  • کد خبر : 43640
  • 24 مرداد 1401 - 16:49
ثبت ۱۲۵ مورد بستری و یک فوتی کرونا در فارس
آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ مورد بستری و یک مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در این استان ثبت شده است.

برپایه آخرین گزارش از وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که تا صبح دوشنبه ۲۴ مرداد و با انجام بیش از ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار تست تشخیصی، ۶۴۹ هزار و ۹۳۸ بیمار مثبت مبتلا به کروناویروس در فارس شناسایی شده است.

با استناد به این گزارش آماری، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۶۳۸ هزار بیمار شناسایی شده در استان فارس بهبود پیدا کرده و از بیمارستان‌ها ترخیص یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

این گزارش حاکیست، با بستری ۱۲۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۶۳۲ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند.

از بین کل بیماران بستری در مراکز درمانی استان فارس، ۸۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

برابر این گزارش آماری، طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح دوشنبه ۲۴ مرداد، یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جانباختگان این بیماری به هشت هزار و ۸۱ نفر رسیده است.

گزارش مذکور نشان می‌دهد که تاکنون در شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی شیراز، ۸ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۷۰۷ دُز واکسن کرونا تزریق شده است.

براساس آخرین گزارش از وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا، از کل واکسن‌های تزریقی ذکر شده، سه میلیون و ۴۲۸ هزار و ۴۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۴ هزار و ۵۹۹ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۲ هزار و ۱۲۵ دُز نوبت سوم و ۹۶ هزار و ۹۴۲ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=43640

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.