• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
در آستانه ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاهها;

شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس به منظور تبادل تجارب در جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان تشکیل شد

  • کد خبر : 40576
  • 08 مرداد 1401 - 1:04
شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس به منظور تبادل تجارب در جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان تشکیل شد
در آستانه ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاهها، شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس به منظور تبادل تجارب در جذب و هدایت تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان تشکیل شد.

به گزارش سحاب پرس، در جلسه شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس ، محمد رضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با تاکید بر نقش روابط عمومی در ایجاد امید در فضای جامعه دانشگاهی بیان نمود نقش روابط عمومی در این که  امیدواری را در بین کارکنان و اعضای هیات علمی  زنده کند بسیار ارزنده است و در این راستا  باید ابتدا خود امیدوار باشیم و  بعد  به همکاران نیز امید بدهیم و این به شرطی محقق می شود که از سوی مسئولین روابط عمومی فرایند تبیین توانایی ها و خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی  به درستی صورت بگیرد.

دبیر هیات امنای استان فارس اظهار نمود نگاه ما به روابط عمومی صرف مجموعه اداری نیست و آن را کمک و یاور مدیران دانشگاه می دانیم .

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی استان فارس در این نشست با اشاره به ضرورت تمرکز فعالیتها در بحث ثبت نام داوطلبان بیان نمود، برای افزایش دانشجو در سطح استان باید همگی به فکر باشیم و مراقبت کنیم تا با مشکل مواجه نشویم وانتظار آن است که همه  دست به دست هم دهیم تا مجموعه  دانشگاه آزاد اسلامی فارس باز هم مثل پارسال در عرصه جذب دانشجو خوش بدرخشد.

حجه الاسلام و المسلمین مهدی یعقوبی  رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز در جمع مسئولین روابط عمومی واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی فارس با اشاره به پیوند تنگانگ کار  روابط عمومی با روشنگری و جهاد تبیین مد نظر  مقام معظم رهبری ، بیان نمود الان دنیا دنیای رسانه و اطلاعات است و مدل اطلاعات هم عوض شده به همین دلیل یکی از وظایف  ادارات روابط عمومی در درجه اول بحث روشنگری و جهاد تبیین و رساندن حقایق است.

دکتر یعقوبی اظهار نمود در جهان امروز قدرت رسانه در دست غرب و در دست دشمنان ماست و در این عرصه ی رسانه ای جنگ نرم دو عنصر مهم مورد استفاده دشمن است یکی جهالت و بی اطلاعی و دوم پوشیده نگه داشتن حقیقت و واقعیت.

ایشان  کار جهادی در تبیین و روشنگری را موثرترین راه برای مبارزه با این دو حربه دشمن دانست واظهار نمود نگاه راهبردی مقام معظم رهبری در این خصوص جهاد تبیین را مطرح میکند که بدانیم میدان، آینده و هدف ما برای چند سال آینده چگونه است.

رئیس نهاد رهبری استان فارس اثر تبیین در دانشگاه را  بیش از هرجای دیگر بر شمرد و اظهار نمود اهمیت کار روابط عمومی به ویژه در دوسال دوران کرونا و فضای مجازی و آموزش مجازی، بسیار حساس تر و خطیر تر بود.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=40576

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.