• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

افتخار آفرینی فرزندان مهر فارس در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور

  • کد خبر : 40523
  • 06 مرداد 1401 - 18:26
افتخار آفرینی فرزندان مهر فارس در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور
کسب عنوان سومی فارس در مسابقات فوتسال فرزندان مهر قهرمانی کشور با همت خیرین و خیراندیشان و حمایت اداره کل بهزیستی فارس رقم خورد

به گزارش سحاب پرس فاطمه عسکری رئیس هیئت مدیره موسسه عطر یاس نبوی گفت : با حمایت خیرین و خیراندیشان برگ زرین دیگری در دفتر نوع دوستی ثبت شد .
تیم فرزندان ۶ تا ۱۲ سال فرزندان مهر در مسابقات فوتسال قهرمانی کشور که در تنکابن و در اردوگاه حبیب بن مظاهر مقام سوم را کسب کردند و فرزند دلبندمان احمدرضا به عنوان نماینده دیگر فرزندان عطر یاس نبوی در این تیم حضور افتخار آفرین حضور داشت .

فاطمه عسکری در ادامه گفت : تیم فارس با هفت برد و یک باخت ، شایسته قهرمانی بود که کسب عنوان سوم از ارزش های این عزیزان نخواهد کاست .

وی گفت : بنده به سهم خود از کادر فنی و عوامل اجرایی، مربی و سرپرست محترم تیم و خیرینی که در کنار ما قرار دارند تقدیر و تشکر ویژه دارم و این افتخار را به خانواده بزرگ بهزیستی فارس تبریک عرض می نمایم.

او در ادامه گفت : قطعا بدون حمایت سبز خیرین این توفیقات میسر نخواهد نشد ، وی در ادامه یادآور شد موسسه نگهداری کودکان بی سرپرست عطر یاس نبوی در حال ساخت فنی ترین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست در جنوب کشور میباشد که قطعا بدون حمایت سبز معنوی و مادی خیرین میسر نخواهد شد ، تا امروز که خدمت شما عزیزان هستیم به همت خیرین و خیراندیشان در حال احداث سقف اول این پروژه بزرگ قرار داریم و از همه شما نوع دوستان و خیراندیشان درخواست داریم تا با حمایت های خود ما را برای تحقق این امر بزرگ یاری نمایید.
خیرین و خیراندیشان میتوانند کمک های خود را به شماره کارت۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۷۹۸۲۸ بانک ملت و شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۲۶۸۶۸۲ بانک توسعه و تعاون واریز نمایند ..

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=40523

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.