• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
3

اهدای غذای گرم و جهیزیه توسط ورزشکاران هیئت ورزش همگانی فارس در عید غدیر

  • کد خبر : 39582
  • 27 تیر 1401 - 20:50
اهدای غذای گرم و جهیزیه توسط ورزشکاران هیئت ورزش همگانی فارس در عید غدیر
مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس گفت: ورزشکاران و خیراندیشان هیئت ورزش های همگانی استان فارس با اهدای۱۳۰۰ دست غذای گرم،  توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی، شرکت در راهپیمایی روز عید سعید غدیر خم، نذر ورزشی، شادپیمایی ورزشکاران در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برپایی ایستگاه صلواتی، مشارکت در توزیع ۲۵ پک کامل جهیزیه توزیع بسته های عفاف و حجاب، ارادت خود را به امام علی (ع) نشان دادند.

به گزارش سحاب پرس محمدرضا جعفری در تجمع ورزشکاران هیئت ورزش های همگانی استان فارس در ویژه برنامه های روز عید سعید غدیرخم گفت: غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می کند و غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس افزود: غدیر تنها یک حادثه تاریخى و تنها نام یک سرزمین نیست بلکه یک تفکر است و نشانه اى است از تداوم خط نبوت، چشمه اى است که تا پایان هستى مى جوشد و غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداست.

وی اضافه کرد: ورزشکاران و خیراندیشان هیئت ورزش های همگانی استان فارس در روز عید سعید و بزرگ غدیر خم حماسه ای دیگر آفریدند و با اهدای۱۳۰۰ دست غذای گرم،  توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی، شرکت در راهپیمایی روز عید سعید غدیر خم، نذر ورزشی، شادپیمایی ورزشکاران در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برپایی ایستگاه صلواتی، مشارکت در توزیع ۲۵ پک کامل جهیزیه توزیع بسته های عفاف و حجاب، ارادت خود را به مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) و خاندان اهل بیت (ع) در عید امامت و ولایت نشان دادند.

جعفری گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) که در خصوص عید غدیر خم می فرمایند؛مسئله‌ی غدیر، مسئله‌ی ایجاد یک شاخص و معیار و میزان است. تا آخر دنیا مسلمانان میتوانند این شاخص و معیار را جلوی خودشان قرار بدهند و تکلیف مسیر عمومی امت را معین کنند.

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس از اهتمام این کمیته و هیات ورزش های همگانی استان فارس علاوه بر توجه به ترویج ورزش همگانی و جسم سالم توجه قرار دادن فضائل اخلاقی و تشویق به امر معروف و نشر و گسترش روحیه امید و نشاط اجتماعی و استفاده از برنامه ها و مسابقات فرهنگی و اهدای جوائز در مناسبت های مختلف دانست و بیان کرد: همزمان در شهرستان های استان فارس با مشارکت مسئولین هیئات ورزش های همگانی شهرستان های فارس برنامه های متعددی اجرا گردید .

وی در پایان ضمن تشکر از حضور حماسی ورزشکاران ، مسئولین کمیته های متناظر و خیرین هیئت ورزش های همگانی استان فارس در برنامه های دهه امامت و ولایت و دکتر صفر پور مدیرکل ورزش و جوانان معاونین آن اداره کل ، دکتر شکوهی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل، سیروس پاک فطرت، رئیس هیئت ورزش همگانی فارس و هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس به دلیل حمایت از کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس و حضور ارزشمند این عزیزان در برنامه های فرهنگی هیات ورزش های همگانی استان فارس تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=39582

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.