• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
فرماندار و رئیس ستاد امور جوانان شهرستان شیراز :

بیانیه گام دوم انقلاب در ساماندهی امور جوانان مورد توجه بیشتر قرار گیرد

  • کد خبر : 38140
  • 11 تیر 1401 - 9:56
بیانیه گام دوم انقلاب در ساماندهی امور جوانان مورد توجه بیشتر قرار گیرد

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، لطف الله شیبانی رئیس ستاد امور جوانان شهرستان، ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر این ستاد برای انجام امور جوانان خاطرنشان کرد: برنامه های پیشنهادی و عملیاتی متناسب با بیانیه گام دوم در کمیته های تخصصی جوانان، جدی تر مورد بحث […]

به گزارش سحاب پرس و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، لطف الله شیبانی رئیس ستاد امور جوانان شهرستان، ضمن تاکید بر ضرورت هم افزایی هرچه بیشتر این ستاد برای انجام امور جوانان خاطرنشان کرد: برنامه های پیشنهادی و عملیاتی متناسب با بیانیه گام دوم در کمیته های تخصصی جوانان، جدی تر مورد بحث و بررسی قرار گرفته و با نظر اعضا مصوب و عملیاتی شود.

لطف الله شیبانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، نقشه راهی است که به عنوان چراغی روشن و مسیری شفاف، حرکت نسل های آینده انقلاب را مشخص می کند، یادآور شد: انقلاب اسلامی مرهون اعتماد به نفس عمومی و اعتقاد جوانان به نظام است و این قطار جز با نگرش و حرکت جهادی و همت جوانان و حضور آنان در عرصه، پیش نخواهد رفت.
رییس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شیراز خاطر نشان کرد : به خوبی می دانیم علیرغم تلاش های صورت گرفته ، هنوز تا رسیدن به اهداف عالیه امور جوانان فاصله داریم و بایستی برای این ستاد ایده پردازی خلاقانه داشته و هماهنگی بین دستگاه ها بیش از پیش دنبال شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شیراز نیز در این نشست، ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بیان کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای رسیدگی و ساماندهی امور جوانان و با توجه به جایگاه ویژه ستادهای ساماندهی از سطح ملی تا استان و شهرستان و حضور توامان مسئولین اجرایی و جوانان در این ستاد انتظار می رود تا تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری، با برنامه ریزی شایسته پیش برویم.
جعفر طاهری با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه جوان در شیراز ابراز امیدواری کرد: با شناسایی و تخصیص مکان مناسب به پروژه خانه جوان و تجهیز آن، شاهد ارائه خدمات متنوع و ارزشی به نسل جوان شهرستان باشیم.

جانشین فرماندار در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با بیان اینکه گام ها و پیگیری های خوبی جهت راه اندازی خانه جوان در شیراز برداشته شده و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت؛ اظهار داشت: خانه های جوان در استان فرصت مغتنی برای باور و اعتماد به نسل جوان و بستر مناسبی جهت مسئولیت پذیری و رشد جوانان در مسیر تحقق توسعه پایدار در تمامی عرصه هاست.
طاهری یادآورشد: شهرستان شیراز در تمامی زمینه ها، داری پتانسیل های بالایی است و هر جا که به جوانان اعتماد کرده و میدان و اهمیت داده شده است، شاهد موفقیت آنان بوده ایم.

خداجو رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز هم در این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص راه اندازی خانه جوان، اعطای تسهیلات وام ازدواج، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای طرح های کاهش آسیب های اجتماعی مرتبط با حوزه جوانان ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=38140

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.