• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
فرماندار ممسنی :

برخورد علمی با بلایا و حوادث از میزان خسارات آن می کاهد

  • کد خبر : 3727
  • 30 اردیبهشت 1399 - 17:40
برخورد علمی با بلایا و حوادث از میزان خسارات آن می کاهد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :دنیای امروز دنیای علم و دانایی است ودر برخورد با بلایا و حوادث طبیعی نیز ضرورت دارد با بهره گیری از شیوه های علمی از میزان خسارات کاسته شود .وی که در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بخران شهرستان صحبت می کرد افزود :از مدیران و کارکنان […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ممسنی داود ایوبی گفت :دنیای امروز دنیای علم و دانایی است ودر برخورد با بلایا و حوادث طبیعی نیز ضرورت دارد با بهره گیری از شیوه های علمی از میزان خسارات کاسته شود .
وی که در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بخران شهرستان صحبت می کرد افزود :از مدیران و کارکنان ادارات شهرستانی که در سطح استان و کشور به نخبه پروری مشهور شده دیمی کاری و باری به هر جهت پذیرفته نبوده و نیست .
رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان ممسنی اظهار داشت :تهیه بانک اطلاعاتی از امکانات و تجهیزات و نیروهای انسانی و پهنه بندی و تعیین میزان خطر پذیری محدوده سرزمینی شهرستان از ضروریات پیش بینی و پیشگیری از بلایای طبیعی است که همه اعضا می بایست نسبت به تهیه وبروز رسانی اطلاعات خود اقدام نمایند .
ایوبی گفت :تلاش شود تا حضور دهیاران به عنوان مدیر روستاها در مدیریت بحران در سطح های مختلف پر رنگتر شود تا کمتر شاهد خسارتهای مالی و جانی به روستانشینان باشیم .
فرماندار ممسنی تشکیل زنجیره های انسانی و بلوک بندی پهنه سرزمینی همراه با اموزش به توده مردمی در سال جاری مورد تاکید می باشد .
وی با انتقاد از نبود گروه نجات کوهستان و غواصان در شهرستان گفت :ادارات شهرستان برای رفع این مشکل طرح و برنامه علمی ارایه دهند تا با همفکری و پیگیری شرایط لازم برای تشکیل این گروهها نیز در شهرستان ایجاد گردد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ممسنی با ابراز رضایت از عملکرد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان در سال کذشه ودر مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت :همه توان نیروی و امکاناتی ادارات شهرستان برای پیش بینی و پیشگیری و مقابله با اتش سوزی های احتمالی در ماههای اتی اماده شوند تا در مواقع ضروری شهرستان با مشکلی مواجه نشود .
در این جلسه پس از ارایه گزارش ادارات عضور از اقدامات خود تصمیمات لازم برای بروز رسانی بانک اطلاعات امکاناتی و محیطی شهرستان و امادگی و اموزش های لازم اتخاذ گردید

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3727

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.