• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
4
امام جمعه اهل سنت شیراز؛

مسلمانان عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برنمی‌تابند

  • کد خبر : 34542
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:32
مسلمانان عادی‌سازی روابط با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برنمی‌تابند
امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینکه شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند تا انزجار خود را نسبت به ظلم و ستم اشغالگران و مستکبران عالم نشان دهند، گفت: امروز در صحنه آمده‌ایم تا عادی‌سازی روابط کشورهای عربی را با رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی محکوم و تأکید کنیم تمام مسلمانان جهان با هم یکی هستند.

شیخ عبدالواحد خواجوی، امام جمعه اهل سنت شیراز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت‌وگو خبرنگاران، با اشاره به حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: امروز شیعه و سنی و پیروان ادیان توحیدی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند تا انزجار خود را نسبت به ظلم و ستم اشغالگران و مستکبران عالم نشان دهند.

وی افزود: امروز در صحنه آمده‌ایم تا عادی‌سازی روابط کشورهای عربی را با رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی محکوم و تأکید کنیم تمام مسلمانان جهان با هم یکی هستند و ذره‌ای از آرمان فلسطین کوتاه نمی‌آیند.

خواجوی با تأکید بر اینکه مسلمانان جهان و پیروان ادیان توحیدی خواهان احقاق حق مظلومان هستند، روز جهانی قدس را روز امت اسلام توصیف کرد و گفت: امروز همه مسلمانان شیعه و سنی در کنار هم قرار گرفته‌اند تا وحدت خود را به جهانیان نشان دهند.

امام جمعه اهل سنت شیراز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: پیام این حضور گسترده آن است که قدس متعلق به همه مردم و ادیان توحیدی و مسلمانان شیعه و سنی است و اولین قبله مسلمانان است و وظیفه همه ما این است برای همراهی و حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده و آزادسازی قدس شریف حضور یافته و اعلام همبستگی کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=34542

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.