• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5
سرپرست شركت شهرک های صنعتی فارس تاکید کرد:

رفع مشکلات شهرک های صنعتی مناطق کم برخوردار استان فارس

  • کد خبر : 32220
  • 22 اسفند 1400 - 18:49
رفع مشکلات شهرک های صنعتی مناطق کم برخوردار استان فارس
سرپرست شركت شهرک های صنعتی فارس در بازديد از شهرک صنعتی خرامه از حصای مسائل و مشكلات شهرک ها و نواحی صنعتی استان و برنامه ريزی برای رفع آنها خبر داد.

به گزارش سحاب پرس، سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس از احصای مسائل و مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی استان و برنامه ریزی برای رفع آنها خبر داد و گفت:چالش ها و مشکلات شهرک های صنعتی استان اولویت بندی و در قالب برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت پیگیری و رفع خواهد شد.
سید مصطفی هاشمی در بازدید از شهرک صنعتی خرامه که با همراهی فرماندار شهرستان انجام شد،گفت:توجه به رفع مشکلات شهرک های صنعتی مناطق کم برخوردار استان باهدف بستر سازی و ظرفیت سازی برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار از برنامه های ویژه این شرکت است که با همکاری فرمانداری های سراسر استان و نیز همراهی دستگاه های اجرایی خدمات رسان ،می توانیم به نتیجه برسانیم .
وی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی از شهرک های صنعتی نیز با هدف بررسی و ارزیابی وضعیت زیرساخت ها و دیدار چهره به چهره با صنعتگران به منظور بررسی میدانی و عملیاتی مشکلات بصورت مستمر در برنامه کاری قراردارد گفت:برای رفع مشکلات بر اساس برنامه زمان بندی اقدام می کنیم.
در ادامه با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرامه با توجه به افق توسعه شهرستان ،توسعه و تکمیل راه های مواصلاتی، استقرار صنایع بزرگ نظیر سیمان و فولاد و فاصله نزدیک با مرکز استان، از آینده مناسب و توجیه فنی و اقتصادی مناسبی برخوردار است گفت:هم اینک حدود یک سوم از ظرفیت استقراراین شهرک صنعتی تکمیل شده و تاکنون ۸۲قرارداد سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده است.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود:با توجه به استقبال سرمایه گذاران و تکمیل ظرفیت زون استقرارمواد غذایی ،کار تغییر کاربری برخی زون های دیگر که از لحاظ زیست محیطی نیز مانعی نداشته باشد در دستور کار قرارمی گیرد تا بتوانیم پاسخگوی نیاز سرمایه گذاران باشیم.
هاشمی همچنین بر همکاری دستگاه های اجرایی به منظور اجرای طرح توسعه و تامین آب پایدار از طریق اعطای مجوز حفر یک حلقه چاه جدیدو رفع مشکل تلفن شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت:با همکاری فرماندار شهرستان مقرر شد پیگیری هایی در سطح استان برای این موارد انجام دهیم.
وی افزود:در مجموع شهرک صنعتی خرامه از لحاظ زیرساختی وضعیت خوبی دارد و برخی طرح ها نظیر شبکه داخلی فاضلاب نیز در مراحل پایانی قراردارد.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس و فرماندار شهرستان در این برنامه از واحد در حال بهره برداری تولید قیر ،و واحد های درحال ساخت و ساز سردخانه و تولید قفس پرندگان بازدید و بر رفع مشکلات این واحدها تاکید کردند .
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی فارس در سفر به شهرستان خرامه در گفتگویی با امام جمعه شهرستان بر پیگیری و رفع مشکلات شهرک صنعتی تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=32220

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.