• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2
مدیرکل فرهنگ ‎و‎ ‎ارشاد ‎اسلامی ‎فارس:

مساجد در تاریخ‎انقلاب بهترین مکان برای استعدادیابی نوجوانان بوده است

  • کد خبر : 31643
  • 05 اسفند 1400 - 11:50
مساجد در تاریخ‎انقلاب بهترین مکان برای استعدادیابی نوجوانان بوده است
مدیر کل ‎فرهنگ ‎و‎ ‎ارشاد ‎اسلامی‎ ‎استان ‎فارس گفت: توسعه مهارت های فردی و اجتماعی مسجدی ها از دیگر امور مورد نیاز نوجوانان و اهالی مساجد است و باورهای قرآنی اهالی مسجد را می توان از طریق بیان داستان های قرآنی، بازی های قرآنی و سایر ابزارهای فرهنگی در دسترس، تقویت کرد و باید معارف قرآن و اخلاقیات را با همه ابزارها موجود ارتقا بخشید.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، حمید‎رضا‎قانعی که با همراهی حجت‌الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، بازدیدی از مسجد رسول اعظم (ص) داشتند، خاطر نشان کرد: در کنار این فعالیت ها باید به ترویج و توسعه مطالعه و معرفت افزایی اهالی مساجد توجه ویژه داشت، چرا که مهمترین کار و ماندگارترین فعالیت فرهنگی، تعمیق باورهای دینی و اعتقادی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی، افزود: توسعه مهارت های فردی و اجتماعی مسجدی ها از دیگر امور مورد نیاز نوجوانان و اهالی مساجد است و باورهای قرآنی اهالی مسجد را می توان از طریق بیان داستان های قرآنی، بازی های قرآنی و سایر ابزارهای فرهنگی در دسترس، تقویت کرد و باید معارف قرآن و اخلاقیات را با همه ابزارها موجود ارتقا بخشید.

مدیر کل ‎فرهنگ ‎و‎ ‎ارشاد ‎اسلامی‎ ‎استان ‎فارس بیان داشت: جریان انقلابی امروزه در حوزه تربیت کودک و نوجوان صاحب یک مانیفست حساب شده است که از دل معارف قرآن و اهل بیت و توسط متخصصین و مجتهدین احصا شده و برای ترویج آن لازم است با مجموعه های آشنا با این امر ارتباط گرفت و این معارف را گسترش داد.

قانعی در پایان با اشاره به اینکه مسجد رسول اعظم همواره در فضیلت جذب و به‎کارگیری و نخبه پروری جوانان و نوجوانان زبان زد اهالی فرهنگ بوده است، گفت: این مسجد در بسیاری از فعالیت های فرهنگی شیراز پیشتاز و نقش آفرین می‎باشد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=31643

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.