• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس؛

هرآنچه که امروز در ابعاد رفتاری وکلامی داریم را مدیون معلمان خود هستیم

  • کد خبر : 3089
  • 19 اردیبهشت 1399 - 10:48
هرآنچه که امروز در ابعاد رفتاری وکلامی داریم را مدیون معلمان خود هستیم
جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: تکریم واحترام به معلم از وظایف همه مردم جامعه، خصوصا" پاسداران هست چرا که هرآنچه که امروز در ابعاد رفتاری وکلامی داریم را مدیون معلمان خود هستیم

سردار یدالله بوعلی به مناسبت روز و هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن حضور در اداره کل آموزش وپرورش استان در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسوولین اداره کل، ارزش کار معلمی را فراتر از خیلی از رفتارها دانست و گفت: اثر کار معلم در جامعه سالهای سال باقی خواهد ماند واز طرفی چون از معلم یاد میگیریم بنا به تعالیم دینی مان تا اخر عمر مدیون آنها هستیم .

بوعلی همچنین گفت: موفقیت سپاه وبسیج در جامعه در هم افزایی صادقانه با همه دستگاهها است وبه همین جهت تکلیف این نهاد این است که در کنار همه دستگاهها ،آنها را برای تحقق اهداف سازمانی شان کمک ویاری کند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس همچنین گفت: وظیفه سپاه حمایت از آموزش وپرورش است چرا که بخش اعظمی از جامعه ارتباط مستقیم با خدمات وبرنامه های آموزش وپرورش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این دیدار گفت: اعتقاد دارم ظرفیت سپاه و بسیج ظرفیت بسیار مناسب و خوبی در جامعه است وهر ارگان ونهاد می تواند از این پتانسیل برای پیشبرد اهداف و رسالت وبرنامه های سازمانی خود در راستای خدمت به مردم استفاده کند.

اسماعیلی به عنوان مثال به برگزاری امتحان نهایی در آموزش وپرورش برای دانش آموزان پایه دوازدهم اشاره کرد وافزود : سپاه ظرفیت خوبی برای بحث مقابله با کروناویروس وضدعفونی کردن مکانها دارد که در تلاشیم از این ظرفیت استفاده کنیم که قطعا موجب ارتقای ضریب اطمینان مردم هم خواهد شد .

مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین به موضوع مسایل معیشتی دانش آموزان در راستای عدالت آموزشی به عنوان یکی از دغدغه های آموزش وپرورش استان اشاره کرد وافزود: درتلاشیم از ظرفیت سپاه وبسیج برای موضوع فقر زدایی از دانش آموزان نیازمند وخانواد های آنان استفاده کنیم

اسماعیلی همچنین به موضوع سند تحول بنیادین آموزش وپرورش نیز اشاره کرد و افزود: برای تحقق اجرایی شدن سند نیازمند تعامل وحضور همه دستگاهها ونهاد ها هستیم و این سند باید به اذهان مردم جامعه نزدیک شود ومیتوان از ظرفیت خوب سپاه وبسیج دراین زمینه بهره برد .

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=3089

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.