• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6

اخبار پلیس فارس – ۲ بهمن ماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 30197
  • 02 بهمن 1400 - 18:26
اخبار پلیس فارس – ۲  بهمن ماه  ۱۴۰۰

نمایندگان مجلس فارس با سردار “حبیبی” دیدار کردند صبح امروز ۳ نفر از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی این استان دیدار و عملکرد نیروی انتظامی را مطلوب دانستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز […]

نمایندگان مجلس فارس با سردار “حبیبی” دیدار کردند

صبح امروز ۳ نفر از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی این استان دیدار و عملکرد نیروی انتظامی را مطلوب دانستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در این دیدار ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، خلاصه‌ای از عملکرد مجموعه انتظامی فارس را ارائه و بیان کرد:‌ الحمدلله امنیت در این استان مطلوب است و از حضور تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنم و ما از آنان انتظار داریم که حامی و پشتیبان این مجموعه باشند.

وی در ادامه بر برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت، سارقان و قاچاقچیان کالا در سطح استان فارس تاکید ویژه کرد.

در ادامه نماینده مردم شهرهای استهبان، نی‌ریز و بختگان با بیان اینکه از لحاظ امنیت خوشبختانه فارس جز استان‌های امن کشور است، گفت: ما امروز این آرامش را مدیون رشادت‌های حافظان نظم و امنیت هستیم و نسبت به آنان ارادت خاصی داریم.

آقای “فرهاد طهماسبی” با بیان اینکه ما در مجلس شورای اسلامی پیگیر مشکلات مرتبط با ناجا و مردم استان فارس بوده و هستیم و تمام تلاش خود را جهت مرتفع ساختن آن به کار می‌بریم، بیان کرد: باید همه آنهایی که در برقراری امنیت نقش دارند پای کار بیایند تا چالش‌هایی از جمله ساماندهی معتادان متجاهر که چهره شهر را نازیبا می‌کنند را برطرف کنیم.

گفتنی است در پایان این دیدار هر سه نمایندگان مردم شیراز، (فیروزآباد، فراشبند، قیروکارزین) و (نی‌ریز، استهبان، بختگان) در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مجموعه انتظامی علی‌الخصوص خدمات بی منت فرمانده انتظامی فارس به شهروندان تقدیر و تشکر و آمادگی خود را جهت همکاری تنگاتنگ با پلیس اعلام کردند.

اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در فارس

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح ۴۸ ساعته مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان خبر داد.

سردار “رهام بخش حبیبی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح سراسری مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی و دخانی، با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی مأموران طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان، انواع کالای قاچاق کشف شد.

وی افزود: در این طرح ۶۵ متهم دستگیر، ۵۴ خودرو توقیف و ۶۴ فقره پرونده از جمله ۲۴فقره پرونده کلان بالای یک میلیارد ریال و ۵ فقره بالای ۵ میلیارد ریال تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به این که در حوزه قاچاق کالا و ارز طرح های مقابله ای در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۳۱ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف فرم‌های عینک قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی استان از توقیف سواری سمند حامل ۸ هزار عدد فرم‌ عینک طبی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری استان فارس حین کنترل خودروهای عبوری در محور “فیروزآباد-کوار” به یک سواری سمند حامل بار مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به فرمان پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۸ هزار عدد فرم‌ عینک طبی خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار “حبیبی” با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم در صورت اطلاع از فعالیت‌های این گونه افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

کشف گازوییل قاچاق درمرودشت

فرمانده انتظامی “مرودشت” از کشف ۳۱ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوییل قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی “کناره” در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی با اشراف اطلاعاتی از وجود مقادیری سوخت قاچاق در یکی از روستاهای این شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و یک دستگاه کامیون و دو خودرو وانت نیسان که در محل پارک بود را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی “مرودشت” با بیان اینکه در بازرسی از کامیون ۳۰ هزار لیتر و از دو خودرو وانت نیسان یک هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ “زینلی” با بیان اینکه در این ماموریت در مجموع  31 هزار و ۲۰۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف شد، گفت: ارزش سوخت‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۴ میلیارد برآورد شده است.

کشف ۶۰ کیلو تریاک از خورجین موتورسیکلت در داراب

فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خورجین یک دستگاه موتورسیکلت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی داراب هنگام گشت زنی در محورهای روستایی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و به آن دستور ایست دادند که راکب بدون توجه به هشدارهای پلیس با سرعت از محل متواری می شود.

وی افزود: ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات تخصصی موفق شدند موتورسیکلت را متوقف، راکب را دستگیر و در بازرسی از خورجین آن ۶۰ کیلو تریاک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: برخورد و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های انتظامی این شهرستان می‌باشد.

تشریح نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کوه چنار”

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی در دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “لطف‌الله محمّدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلّات جرم خیز، یگان‌های انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها۱۰کیلو و ۶۸۱گرم انواع مواد مخدر کشف  و  9 نفر خرده فروش نیز دستگیر شدند، گفت: دستگیری ۴۵ نفر متهم تحت تعقیب، ۱۰ نفر سارق با کشف ۴۴ فقره انواع سرقت، توقیف ۸۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و کشف انواع کالای قاچاق به مبلغ  4 میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال از دیگر نتایج این طرح‌‎ها بود.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان داشت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در”خرامه”

فرمانده انتظامی “خرامه” از دستگیری ۵۲ نفر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “زمان‌اله کریمی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای پاکسازی مناطق جرم‌خیز از لوث افراد متجاهر و مخلان نظم و امنیت، یگان‌های انتظامی شهرستان خرامه با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و همچنین ۱۶ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر و ۳۶ نفر متهم تحت تعقیب جمع‌آوری و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه با بیان اینکه در این خصوص ۴۲ دستگاه وسایط نقلیه مزاحم و متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی، خواستار اعلام موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30197

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.