• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

تشریح برنامه‌های هفته هوای پاک در محیط زیست فارس

  • کد خبر : 30020
  • 27 دی 1400 - 19:44
تشریح برنامه‌های هفته هوای پاک در محیط زیست فارس
مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته در محیط زیست فارس گفت: دستورالعمل برنامه‌های هفته هوای پاک با محوریت برنامه های آموزشی و اطلاع رسانی اجرا خواهد شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حمید ظهرابی، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس بیان داشت: هفته هوای پاک با شعار “هوای پاک، حقوق عامه، اراده ملی” از تاریخ ٢٩ دی تا ۵ بهمن با اجرای برنامه های پایدار و مشارکت اجتماعی بیشتر برگزار می شود.
به منظور اجرای برنامه‌های منسجم و هماهنگ در محیط زیست فارس و مشارکت مطلوب هم استانی ها، دستورالعمل هفته هوای پاک تدوین و ضمن هماهنگی با دستگاه های مربوطه به شهرستان ها نیز ابلاغ شده است.

ظهرابی بیان کرد: برای این هفته، برنامه‌های متنوعی از جمله حضور در برنامه تلویزیونی، حضور در رسانه‌ها، افتتاح‌ها، برنامه‌های آموزشی و اطلاع رسانی به صورت مجازی و همچنین برای دستگاه‌ها و صنایع نیز برنامه‌های فرهنگ سازی و اطلاع رسانی پیش بینی شده است.
وی افزود: افتتاحیه جشنواره رسانه ای آسمان نیلگون با معرفی برترین تولیدات رسانه ای با موضوع هوای پاک و در زمینه “موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پادکست ” تولیدات جانبی “استیکر، گیف، پوستر”، معرفی نفرات برتر مهرواره ادبی با طبیعت مهربان، اجرای برنامه درختکاری در قالب طرح جنگلانه، برگزاری دوره آموزشی در سامانه شاد برای دانش آموزان و برگزاری کارگاه آموزشی آلودگی هوا برای معلمان با همکاری پژوهشکده معلم در این هفته برنامه ریزی شده و اجرا خواهد شد.

هدف اصلی این برنامه‌ها گسترش و ارتقای مشارکت مردمی در کاهش آلودگی هوا و اطلاع‌رسانی به مردم در سطوح مختلف و ایجاد حساسیت در بین آن‌ها نسبت به موضوع آلودگی هوا و نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌ها در اجرای قانون «هوای پاک» است.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=30020

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.