• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
8

آغاز برنامه های سیزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه « آب » در آبفا شیراز

  • کد خبر : 28838
  • 06 دی 1400 - 11:50
آغاز برنامه های سیزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه « آب » در آبفا شیراز
با شروع سیزدهمین جشنواره نخستین واژه «آب» فعالیت های فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف بهینه آب توسط روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در مدارس از سر گرفته شد.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، هر ساله پس از آشنایی و یادگرفتن دانش آموزان پایه اول ابتدایی با نخستین واژه « آب » جشنواره ای با همکاری شرکت آب و فاضلاب شیراز و اداره کل آموزش و پرورش در مدارس ابتدایی استان برگزار می شد که با همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مدارس این برنامه فرهنگی آموزشی محدود شد و روندی مجازی پیدا کرد.
اکنون با بازگشایی مدارس و واکسینه شدن دانش آموزان، فعالیت های فرهنگی روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز با آغاز سیزدهمین جشنواره « نخستین واژه آب » برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه آب با پیوستگی بیشتری از سر گرفته شده است.
در همین راستا کارشناسان و سفیران روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز با حضور در مدارس طی سخنانی بر اهمیت و نقش آب در زندگی و ضرورت صرفه جویی در مصرف این مایع حیاتی تاکید کردند.
گفتنی است پس از انجام سخنرانی، پکیج های آموزشی شیوه های صرفه جویی به دانش آموزان و تعدادی لوازم کاهنده مصرف آب به مدرسه اهداء شد.
محمد امین آبادیان، سرپرست روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز در حاشیه ویژه برنامه های سیزدهمین جشنواره «نخستین واژه آب» گفت: با برگزاری این جشنواره، دانش آموزان کلاس اولی با یاد گرفتن واژه آب، راه های درست مصرف کردن آب را نیز می آموزند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=28838

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.