• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
6
شهردار منطقه یک شیراز:

توسعه بازآفرینی فضاهای شهری در اولویت اقدامات سال ۹۹ است

  • کد خبر : 2822
  • 08 اردیبهشت 1399 - 7:14
توسعه بازآفرینی فضاهای شهری در اولویت اقدامات سال ۹۹ است
شهردار منطقه یک شیراز با اشاره به هدف این مجموعه در راستای تحقق شعار شهر انسان محور از توسعه و بازآفرینی فضاهای شهری با حجم قابل توجه در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، غلامرضا نامورچی با تاکید بر اهمیت منطقه یک شیراز گفت: با استفاده از ظرفیت های موجود برای جذب سرمایه گذاران، بسته های ویژه سرمایه گذاری در سطح منطقه با محوریت گسترش فضاهای فرهنگی، تجاری، تفریحی و درمانی تعریف شده است.
وی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰پروژه قابل توجه با هدف توسعه عمرانی و فضاهای شهری در منطقه یک شیراز با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد در دست اجرا می باشد که در رونق و ایجاد جذابیت بیشتر برای سرمایه گذاران نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.
نامورچی اضافه کرد: بسته سرمایه گذاری بعثت به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال با دارا بودن سالن های سینما، همایش، تئاتر و مجتمع های فودکورت و اب درمانی و پارکینگ آماده واگذاری می باشد که سرمایه گذاران می توانند به صورت‌bot و blot در این پروژه اقدام به سرمایه گذاری کنند.
وی در ادامه سال جاری را نهضتی برای ارتقا و بازآفرینی فضاهای شهری در منطقه یک شیراز عنوان کرد و گفت: پروژه های در دست اقدام غالبا در حوزه فضاهای شهری و انسان محوری است و در حال حاضر ۱۲پروژه عمرانی در منطقه یک با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا می باشد.
شهردار منطقه یک شیراز همچنین پروژه های بهسازی و بازافرینی فضاهای شهری را با هدف همسطح سازی و مناسب سازی پیاده راه ها، روکش اسفالت معابر، مناسب سازی فضاهای خدمات رسان از جمله ایستگاه های اتوبوس، اصلاح و اجرای طرح های هندسی، توسعه خیابان های عرضه غذا و فضاهای گردشگرپذیر، پیست دوچرخه و لوله گذاری به منظور دفع آبهای سطحی دانست.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2822

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.