• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
5

اخبار پلیس فارس – ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 25758
  • 27 مهر 1400 - 18:34
اخبار پلیس فارس – ۲۷ مهرماه  ۱۴۰۰

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت هفته وحدت فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، هفته وحدت، هفته تجلی اتحاد امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی را تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار ” رهام بخش حبیبی” آمده است: وحدت، مقوله‌‌ای است که از دیرباز در […]

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان فارس به مناسبت هفته وحدت

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، هفته وحدت، هفته تجلی اتحاد امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار ” رهام بخش حبیبی” آمده است:

وحدت، مقوله‌‌ای است که از دیرباز در فرهنگ دینی کشورهای اسلامی وارد شده و به مرور جایگاه ویژه‌ای یافته است. قرآن کریم از اتحاد به عنوان نعمت بزرگ نام برده و از مؤمنان می‌خواهد تا با یاد کردن دوران تلخ تفرقه و آشوب، در حفظ آن بکوشند.

وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق کلمه میان ایشان بر محور کلمه توحید براى همه موحدان و خدا پرستان روى زمین، از تعالیم و آموزش هاى اساسى آیین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.

ماه ربیع الاول، یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

ما مسلمانان به این پیام زیباى قرآن، بیشتر باید بیندیشیم که می فرماید : “همگى به حبل و رشته خداوندى چنگ بزنید و پراکنده نگردید.” اسلام به عنوان مکتب جامع و جاوید، همان گونه که عرصه دعوت خویش را به قوم و ملت خاصی محدود نکرده است، اتحاد امت اسلامی را در صدر برنامه های سیاسی و اجتماعی خویش قرار داده و عقد اخوت دینی را میان فرزندان امت اسلام جاری کرده است.

اینجانب آغاز هفته وحدت و میلاد پر برکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) و امام جعفر صادق(ع) را به عموم مسلمانان به ویژه مردم گرانقدر استان فارس و همکاران انتظامی استان و خانواده های آنان تبریک عرض می نمایم.

دیدار معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با فرمانده انتظامی استان فارس

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “ابوالفضل شکارچی” و هیأت همراه با حضور در دفتر سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس با وی دیدار و گفت و گو کرد.

سردار شکارچی در این دیدار با اشاره به مأموریت های بسیار حساس نیروی انتظامی در جامعه، بیان کرد: با پیش بینی، پیشگیری و اقدامات لازم نباید اجازه داد که موارد اجتماعی به موارد امنیتی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه حوزه اجتماعی یک حوزه پیشگیری است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، از اقدامات و تلاش های سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و کارکنان زیر مجموعه در راستای اقدامات حوزه فرهنگی، اجتماعی و عملیات روانی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه، فرمانده انتظامی استان فارس طی سخنانی با تأکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت های فضای مجازی، افزود: خوشبختانه در سطح استان فارس هم افزایی، تعامل و هماهنگی بسیار مطلوبی بین نیروهای مسلح وجود دارد.

دیدار فرمانده انتظامی “فسا” با خانواده شهید والامقام “محمدجواد شرفی”

فرمانده انتظامی شهرستان فسا دیدار با خانواده شهدا را مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری شایسته به مردم و نظام اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد هاشم قسام” در دیدار با خانواده استواریکم شهید “محمدجواد شرفی” که جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: صبر و ایثار خانواده شهدا که برگرفته از آموزه های دینی و سیره های ائمه معصومین است، در دنیا بی نظیر و قابل تقدیر است.

وی دیدار با خانواده شهدا را مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری شایسته به مردم و نظام اسلامی دانست.

وی خاطر نشان کرد: خون شهیدان، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است و تا زمانی که فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه باشد، خدشه ای به آرمان های والای نظام اسلامی وارد نخواهد آمد.

گفتنی است، شهید سرافراز استواریکم “محمدجواد شرفی” سال ۱۳۹۲ حین درگیری با اشرار مسلح در شهرستان “لامرد” به فیض عظیم شهادت نائل شد.

کشف خودرو مسروقه در “مرودشت”

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه خودروی کاپرا دو کابین سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: عوامل انتظامی بخش “سیدان” درساعات پایانی شب و هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودرو کاپرا دو کابین فاقد سرنشین که در سطح حوزه استحفاظی پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو مورد نظر دارای سابقه سرقت در یکی از شهرستان های استان فارس است که خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: شهروندان هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶۷ کیلو مواد مخدر در”داراب”

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه سواری ساینا و کشف ۶۷ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” علیرضا نوشاد ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی یک دستگاه سواری ساینا حامل مواد مخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

دیدار معاون فاوا استان فارس با خانواده شهید “عباس حیدری” در “ممسنی”

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان با خانواده معظم شهید گرانقدر “عباس حیدری” در شهرستان ممسنی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “علی اصغر شهریاری” در این دیدار با ارج نهادن به مقام شامخ شهداء و تجلیل از صبر و استقامت خانواده های این عزیزان، بیان کرد: شهادت نقطه تعالی عشق به خداوند و اوج فداکاری و جانفشانی در راه دفاع از ارزش ها می باشد.

وی شهداء را مخلص ترین و شایسته ترین بندگان خدا معرفی کرد و افزود: خانواده معظم شهداء مروجان فرهنگ ایثار و شهادت هستند و شهداء با جانفشانی موجب عزت و عظمت ایران اسلامی شدند.

در پایان این دیدار، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی استان فارس با اهداء لوح تقدیر، از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل به عمل آورد.

سارق ساختمان های نیمه کاره در دام پلیس

فرمانده انتطامی شهرستان “لارستان” ازدستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره با ۱۰فقره سرقت خبرداد.

سرهنگ “داود امجدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره درسطح شهرستان لارستان، مراتب به صورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش مأموران انتظامی یک سارق شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارق، اموال وکابل های ساختمانی مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: سارق در تحقیقات به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف و پس ازتکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

افزایش تعامل قضایی و انتظامی رضایتمندی مردم را در بردارد

فرمانده انتظامی ارسنجان در دیدار با مسئولین قضایی شهرستان، ایجاد امنیت پایدار را در گرو تعاملات قضائی و انتظامی دانست و گفت: افزایش این تعاملات رضایتمندی مردم را در بردارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدعلی فرهادی” به همراه تعدادی از مسئولان انتظامی با حضور در دادگستری ضمن تبریک انتصاب “محمد یوسفی” و  “علی اصغر علیزاده” به سمت رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان ارسنجان، گفت: ارتباط و همکاری این دو دستگاه همیشه در بهبود کیفیت خدمات رسانی به مردم تاثیر بسزایی داشته است و ایجاد امنیت پایدار در گرو تعاملات قضائی و انتظامی است و موجب رضایتمندی مردم می شود.

وی افزود: نیروی انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضائی و بعنوان مجری قوانین در جامعه همیشه مقتدر و قاطع در مقابل مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده و با هوشیاری و آمادگی  به مردم شریف خدمات رسانی می کند.

سرهنگ “فرهادی” اظهار داشت: امید است بیش از گذشته شاهد تعامل و همکاری هرچه بیشتر نیروی انتظامی و دستگاه قضا در مسیر احقاق حقوق شهروندی و تحقق عدالت در شهرستان باشیم.

در ادامه دیدار ” محمد یوسفی” رئیس دادگستری ارسنجان نیز با اشاره به اینکه اقدامات مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان در جهت پیشگیری و برخورد با جرایم و آسیب های اجتماعی قابل تقدیر است، عنوان کرد: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و این دو از یکدیگر جدایی ندارند و در کنار یکدیگر امنیت را برای مردم به ارمغان می آورند.

تقدیر فرماندار از پلیس فیروزآباد

فرماندار فیروزآباد با حضور در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان، از حضور مقتدرانه، هوشمندانه، بی طرفانه و کاملا مستقل پلیس در راستای تامین امنیت جامعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، “حسین آرگیو” گفت: اقدامات موثر و مفید انتظامی شهرستان رضایتمندی شهروندان را در برقراری نظم، امنیت، آرامش روانی و اجتماعی فراهم آورده و باعث شده تا افراد مخل نظم و امنیت، این شهرستان را محلی نا امن برای اقدامات مجرمانه خود بدانند.

وی افزود: یکی از بزرگترین امتیازات شهرستان فیروزآباد وجود فرمانده و کارکنان انتظامی پاک دست و سربازان واقعی فرمانده کل قوا در این شهرستان می باشد.

کشف ۲ میلیارد پوشاک قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۲ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد نیکبخت ” با اعلام این خبر گفت: مامورین پاسگاه انتظامی “فهلیان” در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن تعداد ۷۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک قانونی را کشف کردند.این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=25758

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.