• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 29 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
6

هادی بستام فرمانده جدید بسیج کارکنان دانشکده باهنر شیراز شد

  • کد خبر : 2411
  • 06 اردیبهشت 1399 - 19:15
هادی بستام فرمانده جدید بسیج کارکنان دانشکده باهنر شیراز شد
طی مراسمی هادی بستام عهده دار مسئولیت فرماندهی پایگاه بسیج کارکنان دانشکده شهید باهنر شیراز شد.

با حضور سرهنگ پاسدار موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ثارالله شیراز و دکتر محمد جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس و معاونان، مسئول جدید بسیج کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای شهید باهنر شیراز معرفی شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس با تاکید بر هم افزایی بسیج و دانشگاه گفت: با تعامل و همدلی میان بسیج و دانشگاه می توان اتفاقات بزرگی را رقم زد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از علی اکبر قاسمی مسئول سابق بسیج کارکنان دانشکده فنی شهید باهنر، از مسئول جدید پایگاه درخواست کرد که با همکاری مناسب و درچارچوب اهداف و سیاست های دانشگاه برنامه ریزی و اقدام نماید.

دکتر جامعی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در میان دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه برای کمک به مردم و مقابله با ویروس کرونا گفت: با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در پنج دانشکده فنی در شهرهای شیراز، کازرون، نی ریز، داراب و اقلید تاکنون بالغ بر ۱۸۰ هزار ماسک تولید و در سطح جامعه توزیع شده است.

سرهنگ زارعی نیز گفت: بسیج همراه دانشگاه خواهد بود و همواره در بعد علمی، اخلاقی فرهنگی و به ویِژه مهارتی دانشگاه را همراهی می کند.

وی از کار جهادی دانشکده های فنی دانشگاه فنی و حرفه ای در تولید ماسک قدردانی کرد و افزود: اینها نشات گرفته از تفکر جهادی، انقلابی و بسیجی است که در سال های دوران دفاع مقدس نیز شاهد ارائه اینگونه خدمات بودیم.

در پایان از زحمات و تلاش های علی اکبر قاسمی تقدیر و هادی بستام به عنوان فرمانده جدید بسیج کارمندان دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز عهده دار مسئولیت شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=2411

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.