• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

اتاق اصناف،گسترده ترین واحد در امر به معروف و نهی از منکر است

  • کد خبر : 23958
  • 17 شهریور 1400 - 20:11
اتاق اصناف،گسترده ترین واحد در امر به معروف و نهی از منکر است
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس گفت: اتاق اصناف گسترده ترین واحد در امر به معروف و نهی از منکر است و ما همکاری دو طرفه‌ی بیش از پیش را خواستار هستیم.

به گزارش سحاب پرس، به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس جلسه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با رئیس اتاق اصناف محمود هاشمی در ستاد استان برگزار شد.

در این جلسه دو طرف بر تعامل هرچه بیشتر در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان تاکید کرد. در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین کرم عباسی دبیر ستاد در رابطه با پیشینه تاریخی بازار و نقش بازار و بازاریان از صدر اسلام تاکنون در جهت گسترش دین مبین اسلام و آموزه‌های دینی مطالبی را ارائه کرد و از خدمات ارزشمند بازاریان در طول دوران انقلاب اسلامی تاکنون تقدیر کرد.

وی اتاق اصناف را گسترده ترین واحد در امر به معروف و نهی از منکر دانست و همکاری دو طرفه‌ی بیش از پیش را خواستار شد.

همچنین در این جلسه مطالبی از سوی دبیر ستاد نسبت به اتاق اصناف مطرح شد که مهمترین آنها سر و سامان بخشیدن به وضعیت فرهنگی و نظارت بر ظاهر اسلامی صنوف و اطراف حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام، نظارت بر وضعیت کافی شاپ ها و رستوران ها و وضعیت حجاب و پوشش در اماکن نیز از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

حجت الاسلام کرم عباسی در رابطه با اتحادیه‌های فاقد شورا تاکید کرد: اتاق اصناف در زمینه فعال سازی شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه هایی که فاقد شورا هستند اقدامات لازم را انجام دهد.

هاشمی رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر اینکه وظیفه بازار کمک به ستاد امر به معروف و نهی از منکر است اظهار داشت: تمام تلاش ما، تعامل هرچه بیشتر و بهتر با ستاد است.

لازم به ذکر است که در این جلسه اعضای هیئت اتاق اصناف، رضایی رئیس اتحادیه صنف پوشاک، رهایی مسئول روابط عمومی، رضایی رئیس اتحادیه خدمات رایانه و ماشین آلات اداری، اوجی رئیس اتحادیه ابزار و یراق، حجت الاسلام زارع مویدی معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد ، حجت الاسلام گودرزی معاونت فرهنگی ستاد و جناب آقای غزالی مسئول دفتر قضایی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23958

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.