• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
9

۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ثارالله شیراز توزیع می‌شود

  • کد خبر : 23911
  • 16 شهریور 1400 - 21:22
۵۰۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه ثارالله شیراز توزیع می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان هفته دفاع مقدس، ۵ هزاربسته معیشتی را میان جامعه هدف توزیع کند که در این زمینه هم فعالیت‌های خوبی انجام شد.

به گزارش سحاب پرس، سرهنگ محمد بهادر علیپور امروز در حاشیه اهداء نوشت‌افزار و جهیزیه در ادامه رزمایش بزرگ کمک مومنانه این ناحیه اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز هم طی جلساتی با فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت و خیرین بر این شد که از ابتدای ماه محرم تا پایان هفته دفاع مقدس، ۵ هزاربسته معیشتی را میان جامعه هدف توزیع کند که در این زمینه هم فعالیت‌های خوبی انجام شد.

وی با اشاره به برگزاری پویش “نذر خون” در این ناحیه تصریح کرد: با توجه به کمبود بانک خون استان، بسیجیان ناحیه هر سه روز یک بار با حضور در ایستگاه‌های سیار انتقال خون در حوزه‌ها و پایگاه‌ها به اهداء خون اقدام می‌کنند.

علیپور ادامه داد: به همت بسیجیان و خیرین ناحیه ثارالله(ع)، تاکنون ۳۳ زندانی جرائم غیرعمد هم در پویش “نذر رهایی” آزاد شده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز افزود: با همکاری بسیجیان، خیرین، مردم و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، وسایل مورد نیاز و ضروری در قالب توزیع جهیزیه میان زوجین جوان تهیه و توزیع شده و امروز هم ۲۰سری دیگر اهداء می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این رزمایش که تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد، افزود: تهیه و توزیع لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار ضروری برای دانش‌آموزان کمتر برخوردار از دیگر اقدامات در راستای برگزاری این رزمایش بزرگ است.

علیپور با اشاره به بحث واکسیناسیون که دغدغه این روزهای جامعه است، تصریح کرد: بسیجیان خواهر و برادر این ناحیه با حضور در مراکز بهداشت، در زمینه بیماریابی، ثبت و همراهی بیماران کرونایی در قالب طرح شهید سلیمانی به همشهریان به ارائه خدمت می‌پردازند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23911

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.