• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز؛

قالب اساسی برنامه های بسیج محله محوری است

  • کد خبر : 23560
  • 29 مرداد 1400 - 13:54
قالب اساسی برنامه های بسیج  محله محوری است
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز در تشریح فعالیت های قرارگاه جواد الائمه گفت:قالب اساسی برنامه های بسیج محله محوری خواهد بود.

سرهنگ  احمد جعفری در  جلسه قرارگاه جواد الائمه (ع)، محله محوری را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای اجرای برنامه بسیج دانست و اظهارداشت:در حوزه محله محوری اولویت بر روی شناسایی مخاطبینی است که از لحاظ اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی نیاز به کمک دارند و در صورتی که این طرح خوب اجرا شود قطعا در محله مفید واقع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) شیراز، در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین مدیران محلات، مردمی بودن را مهمترین وظیفه آنان دانست و ابراز داشت: مدیران محلات  مشکلات مردم را به صورت دقیق‌  شناسایی  و برای حل آنها ابتدا از مراجع خاص مطالبه گری نموده و سپس پیگیر اجرای آنها توسط متولیان امر شوند.

رئیس قرارگاه جواد الائمه ، رفع محرومیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از جمله اهداف اصلی محله محوری دانست و بیان داشت:  ایجاد مدیریت محلات در بسیج  با برنامه های مدون و چند مرحله ای با حضور نخبگان هر محله و الگوگیری از مدل های موفق  و منسجم تدوین شود تا در مراجع قانونی تصویب، و با تغییر در مدیریت ها در تحقق اجرای آن ها  دچار مشکل نشوند.

بسیج و سپاه همچون گذشته در کنار وزارت بهداشت و درمان در حال جهاد است

در ادامه جلسه ،سرگرد حسین مباشری، دبیر قرارگاه شهید سلیمانی ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز، در جمع اعضای ستاد قرارگاه مقابله با کرونا بر آمادگی همیشگی و حضور پر صلابت بسیج در کنار نهادهای متولی بهداشت در مقابله با کرونا خبر داد. 

وی با اشاره به تاکیدات و دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، به اقدامات درون سازمانی رده های بسیج و سپاه در مصونیت بخشی نیروها از این ویروس اشاره نمود و بیان داشت: با توجه به حجم بالای ماموریت های سازمانی و عدم تعطیلی ستاد اداری، این اقدام خود یک جهاد بوده که همچنان در حال انجام می باشد.

معاون عملیات ناحیه احمد بن موسی (ع) ماموریت برون سازمانی بسیج و سپاه را در قالب طرح شهید سلیمانی دانست و گفت:  بر اساس طرح شهید سلیمانی، تمامی رده های بسیج خصوصا حوزه های مقاومت، موظف به همکاری در سه سطح با مراکز بهداشت محدوده‌ خویش هستند.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23560

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.