• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس؛

از زوجین جوان جمعیت هلال احمر فارس در هفته ازدواج تجلیل شد

  • کد خبر : 23493
  • 21 مرداد 1400 - 18:49
از زوجین جوان جمعیت هلال احمر فارس در هفته ازدواج تجلیل شد
از 115 عضو جوان جمعیت هلال احمر فارس در هفته ازدواج و در قالب برنامه از ولایت تا ظهور، تجلیل به عمل آمد.

به گزارش سحاب پرس به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس؛ در آیین تجلیل از مزدوجین این جمعیت که در هفته ازدواج برگزار شد، از ۷ زوج شعبه شیراز به صورت نمادین در جمع شورای معاونین جمعیت استان تجلیل شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در این مراسم با تاکید و ترغیب جوانان به ازدواج و پرهیز از تجملات اظهار کرد: امروز افتخار ما این است که امدادگران و جوانانی در هلال احمر تربیت می شوند که پایبند به اصول و ارزش های ایرانی ، اسلامی بوده و با روحیه گذشت و ایثارگری تبدیل به مادران، پدران و معلمانی خواهند شد که نسل های آینده را به سوی کمال و خوشبختی هدایت خواهند نمود.
درویشی گفت: ازدواج فصل دیگری از زندگی است و زوج های جوان برای داشتن زندگی موفق باید درک متقابل را یکی از پایه های اصلی زندگی خود قرار بدهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس نیز در این مراسم با تبریک به زوجین جوان این جمعیت بیان کرد: ارج نهادن و عمل به توصیه های اخلاقی و اجتماعی بزرگان دین به ویژه عمل به امر ازدواج، در جامعه اسلامی دارای جایگاهی متعالی است.
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بهادری در ادامه خطاب به زوجین این جمعیت گفت: سعی کنید با تکیه بر ویژگیهای مبتنی بر ایمان ، تهذیب نفس ، رعایت احکام و شریعت به نقطه مطلوب زندگی مشترکتان برسید.
غلامحسین تجلی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس هم در مراسم نمادین یاد شده گفت: عمل به امر پسندیده و سفارش شده ازدواج و تشکیل خانواده در سن جوانی نیک بختی و سعادت را به همراه دارد که در همین راستا سازمان برای تشویق جوانان به این کار، از زوجهای عضو تجلیل به عمل می آورد.
گفتنی است این مراسم در قالب جشنواره فرهنگی از ولایت تا ظهور به همت معاونت امور جوانان و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت فارس برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=23493

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.